Roskilde 2004
Alla rykten om artister osv... Någon som hört något värt skvaller? Det klassiska Depech Mode ryktet borde väl komma snart eller :)?
I can kick you. Higher than you can kick me.
Första kommer väl snart...sen ere bara och hålla tummarna...haha!
biljetterna släpps den 1/12 om jag inte minns fel, i samband med det lär ju dom första artisterna oxå bli klara..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
nu är korn klara också...
http://hoopdreamsblog.blogspot.com
här är en bra sida som brukar ha rätt angående bandrykten och sånt.. kanske inte så mycket där just nu, men när det drar i hop sig är den nästan bättre än den officiella sidan
www.universitetsradioen.dk
Thou shalt not make som noise for Detroit
Thou shalt not make som noise for Detroit
haha. jag har en sån Roskilde2004 limited edition-tröja som man fick om man var bland dom första 500 i Sverige att beställa. Banden än så länge är dock inte mycket att hurra för.
Rehab is for quiters.
det e nog ingen brådska att köpa biljett, förra året tog dom dock slut ovanligt tidigt, men det var väl ändå en bit in i juni dom tog slut om jag inte minns fel?
Det var precis efter hultsfred slutat. Hade precis börjat packa upp och skulle köpa biljett på nätet, då va dom slut. Det sög.
Forumsignatur <br>
det kommer bli fett med santana, hoppas bara han spelar gamla låtar...
KaMrAtalle
jag har köpt min biljett. det e alltid bra att va på den säkra sidan. förra året kunde jag inte åka för att jag va för sent ute... korn blir ju bara såååå fett!
frågor på det?
jag med fick betala 2600:- för en biljett! ;D
I can kick you. Higher than you can kick me.
Irena_the_BadAss F18, han betalade ju så mycket för att det var slut förra året när han skulle köpa.
skall fan försköka köpa upp ett lager om dom börjar ta slut... förra året kunde man tjäna grova pengar!
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
det finns inget som kan beskriva hur mycket jag längtar till roskilde!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de lär inte ta slut detta år. förra året hade de riktigt tunga akter..ser inte lika bra ut detta år.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Fast det brukar ju komma bra akter dom sista månaderna också, så det är nog lungt.
All makt åt Tengil, vår befriare
Coke P18 det är nästan ett halvår kvar tills festivalen börjar och det är väl en cirka 100 akter som inte offentliggjorts än..
jag fick en limited edition tshirt för att jag var en av de 2000 första som köpte biljett!
Bukit lawang
köpt bille nu!!! komer rocka....va köng förra året!
www.rapperkingchris.se
jag fick en t-shirt från roskilde för att jag va bland dom 2000 först som köpte biljett... RESPEKT på den!
frågor på det?
de kommer bli fetaste asså... fast artisterna e ju inte helt klara förrens några dagar innan vissa ställer ju in osv
Fuck sverige
djkicko iofs...but i can sense it :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ok, så roots kommer till hultsfred. vore inte det mest logiska att dom kom till roskilde också???
viktigt!
AAAHH vafan the roots! Scratch perverts kommre iallafall till roskilde....
Ska´ru ha spö??
men det är klart att dom kommer till roskilde också, dom kan ju liksom inte tacka nej till roskilde och ja till hultsfred... det är inte logiskt!
viktigt!
man kan gå sista dagen, men inte dom tre första
viktigt!
jag skulle bli mycket gald om det kunde komma lite anticon killar eller necro det vore bäst...
Ska´ru ha spö??
hipshot F16 när det är slutsålt kan man inte köpa endagsbiljett, men annars TROR jag att man kan göra det, är dock inte säker och har ingen koll på priserna.. hursomhelst: så tycker jag att du ska ner och va på hela festivalen!! det är det värt! jag åker ner och flyttar in första dagen campingen öppnar!! Syns där! (alla som kommer dit!)
ja det kan bli trevligt...
Ska´ru ha spö??
Ja fick en t-shirt hem skickad i år de va lite ballt tyckte ja nog allt ... Alla redan liksom!! Woohoo
REVOLUTION I DIN VARDAG!
alltså en kompis till mig snackar om att det går att boka? och det finns faktiskt inga dumma frågor, så är det så? boka och sen när måste man betala?, nollkoll.
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
THE ROOTS på hultsfred! dem spöar bowie och pixies! dem banden är bara roligt att se inte så jävla mycket mer! The roots kan bli en fin konsert...shit roskilde får fan komma med nåt bättre snart! men det blir nog roskilde hursomhelst..
Ska´ru ha spö??
afromonshora F59: man kan boka och hämta ut 3 dagar senare. Så är dealen med Ticnet/ATG iaf.
the hives, shara hotnight och nån till klara till roskilde. urk.
frågor på det?
Hiphop och reggaeakterna är det inte lönt att de offentliggör förrän en vecka innan. Alltid minst 2-3 tunga namn som bangar ur (o ersätts oftast med skit).
hmm som när P-diddy skulle komma ;) hiphopakterna är hopplösa att förutse. Hoppas bara det blir bättre än Xibit förra året..vad är poängen med att stå o skrika namn på artister som inte är där?
skulle inte nas komma förra året men ställde in hehehe
Ska´ru ha spö??
Jo, Nas och Gang Starr ställde in, men det var ändå många bra hiphopkonserter om man bortser från De La Soul och Xzibit.
rootssss.. kan inte bli bättre...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
jag som precis tänkte bestämma mig för hultsfred...nej det blir roskilde! SHIT!
Ska´ru ha spö??
Var står de att roots ska spela? blev ja glad för inget typ.. de står ingenstans på hemsidan...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Gaby F19 The Roots spelar på hultsfred.. men, man vet ju aldrig, dom kanske dyker upp på roskilde oxå! man kan ju alltid hoppas..
det står typ överallt..gå in på klara artister....
Ska´ru ha spö??
ska checka.. sökte på hemsidan men fick inte fram nåt,, ska checka igen
ärligt ja hittar inte nånstans att roots ska spela på roskilde
men de xka itne spela på roskilde..dem ska spela på hultsfred.....
Ska´ru ha spö??
hört att alias ska komma fast hemsidan har inte skrivt ut det....men ajg e rätt säker...
Ska´ru ha spö??