Köper man sin biljett på ATG-ombud eller?? Hört nått om att det inte skulle gå i år...??
Pausfågel P21 det går alldeles utmärkt att hämta ut biljetten hos atg-ombud, det gjorde jag med min biljett, men jag tror att man måste beställa hos biljett direkt/ticnet och få ett bokningsnummer av dom..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Nedräkningen har börjat!! Hell yeaaah. vi sticker ner om 22 dagar! =)
När solen går ner kommer råttorna fram.<br>
ähh man måste ju vara nere på lördagen så man kan vara absolut först in :) vet inte om det blir så men det hade varit kul.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
någon som åker ner med festivalbussen från sthlm den 27/6?
när öppnar campingen?? är de inte den 27e??
kakkaduva P20 Jo
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Tvärsoft.
vilken tid måste man vara där, jag kommer ner till köpenhamn runt 17.00..är det för sent för att få bra tält platser?
Ska´ru ha spö??
Det beror väl ganska mkt på var du vill bo nånstans.. Vill du längst fram med dirty dräggels så måste man nog skynda sej lite.. men det finns ju alltid campingplats åt alla..
your crew run run run, your crew run run.
manska vara där väldigt tidigt för att få en anständig tältplats. runt 12 bör man ju vara där om man inte vill ligga längst upp vid gula floden på west mot gatan till.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ikväll har jag min festivallängtardag, ska slå upp festivaltältet i vardagsrummet, sätta på lite festivalmusik, och ta mig en öl i tältet
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Full_on F5 det hör ju till ^_^
nu börjar det närma sig! hoppas att inga bra artister ställer in nu i sista stund..
men ush då måste man ju packa upp tältet och sedan packa ner det igen...jag vill har svar på det eviga mysteriet med tältpåsarnas storlek, varför är de alltid för små? tacka fan för silvertejp och ica-påsar.
Coke P18 ähh, se det som den årliga kollen av tältet. * ligger det något äckligt i det sen förra året? * luktar det piss? * är det trasigt? bra att veta. plus att det är riktigt attans mysigt
Någon som har köpt biljett men har fått förhinder?? Jag har en kompis som är jäkligt sugen på att dra ner men som är fattig och kan tänka sig att köpa en biljett till reducerat pris.. Hör av er till mig om ni sitter på en biljett o får panik
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Misery_chick Iofs sant, dock sabbades mitt tält redan 2002 och jag har inte orkat laga det..sålänge man har en stor pressening så är allting hur lugnt som helst.
Coke P18 aj då, det värsta mitt råkat ut för var att ngn kissade på det, och att en annan jävel sprayade farligt nära min fina
acrylmålning...
tar det nånsin slut på biljetter?
den som hoppas skiter på sig och dör
Teddy_Knogjärn ja.
Gjorde tältkoll. Vart köper man tältpinnar och tältsnören till billigast pris? I STHLM.
i roll like a bat out of hell
furbyone P22 gör själv... eller sno grannens tältpinnar på plats! brukar alltid få göra det eftersom jag aldrig orkar kolla ifall tältet är intakt!
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
precis zoidberg. det är lika bra att inte lägga pengar på sånt, har man raka o fräscha pinnar så kan man ge sig fan på att nån snor de ändå. fast man bör ha några egna iaf så man kan åtminstone få tältet att stå upp innan man börja racka.
fråga = om man kommer dit på lördag kväll kan man ge sig fan på att det är folk där med bärs och grejer så man får en rolig natt? var där 07 på söndan förra året, o då var det ju asmycket folk där redan?
Ja va där nånra dagar innan campingen öppnade förra året, De va full rulle då. sen väntade ja några dagar o plankade in..
Sno inte tältpinnar för bövelen! Måste vara sjukt irreterande.
i roll like a bat out of hell
sno va väll o ta i, man lånar på obestämd tid bara =)
är det någon som vet hur många biljetter som har sålts än så länge??
djkicko P22 jag kollade på
ticnet Det står typ att det finns gott om biljetter kvar iaf. så det e ju bra! :)
Vasastan JAO!!
sjukligt irriterande när folk snor ens tältpinnar. but goes around comes around ;) hade varit nice att komma redan på lördagen o ligga o trycka med en boris vodka i skogen.
tequ1la P60 biljett har jag redan, var mest nyfiken på hur det gick med försäljningen..
läste i forumet på oficiella sidan att det ska bli europas största skatepark i roskilde. ska tydligen bli permanent.
Är det bra väder så drar jag ut till grindarna natten till Söndag, då campingen öppnar...
babbe P21 Tror det är den inomhusparken dom bygger inne i Roskilde (staden). Men inte säker... Vore grymt om dom kan få till en fet park på festivalen, den förra året va ju helt ok men lite väl liten. Ska nog ta med brädan och köra mån-tors. Men blir svårt med all öl :D. Inte många dagar kvar nu! Någon som har några bra bandtips plus lite låtar så man kan ha lite koll?
I can kick you. Higher than you can kick me.
staff P20 Du hör nog inte hemma på festival va? Testa husvagnscampingen annars! Är ju 1,5km till Roskilde annars...
staff du kan ju kanske sova i din husbil också ;) finns ju ställen att bo på inne i stan men jag vet inte hur det ser ut med bokningen där..alla oldies som inte vet hur man partar lär ha bokat upp hela stan för länge sedan :)
spelar artister på roskilde? jag trodde att det var för att röja på campingen man åkte 150 mil. (jag)
babbe P21: hehe helt rätt! dom första dagarna e roligast (söndag,måndag,tisdag,onsdag) då man slipper oroa sig för att konserterna skall börja!
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Skribent
2004-06-23 02:23
Blackalicious, Lifesavas, Wu-Tang, Dizzie, Nerd, Puppetmastaz.. kan det bli bättre?? men va hände me Lyrics Born o Prefuse 73??
beatheartsblog.com - freshness!
Ja varfan har Lyrics Born tagit vägen?? Prefuse 73 känner jag inte till, men jag vill verkligen se Lyrics Born. Det hade varit coolt om Joyo Velarde kom med också. Hon sjunger så jävla vackert.
Thou shalt not make som noise for Detroit
Skribent
2004-06-24 02:25
Prefuse 73 gör väldigt speciell elektronhiphop skulle man kunna säga.. råbra! han ligger på warp.. han har samarbetat me el-p m.fl.. lyssna på honom.. han e grym! låten "black list" äger!
beatheartsblog.com - freshness!
är det inte nån mer än jag som e lite orolig över att det kanske kommer regna endel på roskilde. jag menar i sthlm så regnar det varannan dag. några dagars regn pallar man jue på en festival fast fan inte förmycket.
hmmm...
furybone: köp tältpinnar på biltema, kostar typ 10:- för 10 st.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
ooh, bra tips slowmo. nån som vet var man kan fixa sånnadär plastpinnar till kupoltält eller hurfan man ska benämna skiten? ni vet som man sätter ihop och böjer?
djkrush afan det verkar ju intressant
Thou shalt not make som noise for Detroit
Röw1 P19 Va positiv, bättre regn nu än nästa vecka ;)... Kan ju inte regna hela tiden!
Det kommer bli blött, men inte farligt...
kan man fixa tältbågar någonstans , de som håller uppe kupoltält , mina har dött ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NÅN SOM VILL HA SJUTS TILL ROSKILDE? Vi är 3 killar 20-21, åker från Umeå imorgon, stannar i sthlm över natten. Kör från sthlm lördag morgon. En snubbe har hoppat av så nu är vi bara 3. Dvs vi har 1-2 lediga platser. kostnad: va med o dela på bensinen typ.. intresserad? hör av dig omedelbart till nikitag@home.se foto uppskattas :)