Alias, Passage och Dosh säger ryktet.
Rykten säger förövrigt att The Darkness spelar på Roskilde, men som sagt. Rykten...
ÖST OM BRON!
kompis du får stila upp din skit
.. oxh hultsfred? för fan, skärpning!
kompis du får stila upp din skit
Det bästa vore ju om dom nu kunde boka beenie man oxå, eftersom han ska till summerjam. Borde inte vara så svårt för dom. faaaan. Jag längtar så jääävla mycket asså. Sen om folk kunde lägga ner hultsfred/roskilde beefen skulle iaf jag bli glad, det känns inte så givande :) Hoppas oxå att det inte blir som förra året, att både gangstarr och nas ställde in är fan knas. Fattar inte varför vi inte lynchade artist ansvarige, någon måste ju fan lynchas när sånt händer!
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
www.roskilde-festival.dk bara att kolla in.. annars e det 1-4juli campingen öppnar den 27 juni...
Ska´ru ha spö??
så jävla fet roskilde kommer bli PUPPETMASTAZ FÖR FAN O WU-TANG nerd
The Great Gonzo fuck face
dem får ta och slääpa lite nytt snart...jag hatar att vänta mellan bandsläppen...
Ska´ru ha spö??
ska dom visa fotbolls EM på storbilds skärm på roskilde ´04? har hört nått rykte om de.. kanske nån som vet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stffn: dom visade iaf vm finalen sisst...
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Stffn Tyckte jag läste på deras hemsida att dom skulle visa en del matcher från EM på storbildsskärm.. är inte helt säker dock..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
okej.. kommer bli ball isf :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det lär de göra. Senaste VM visades en del matcher iaf.
skull: Det vart beenie man oxå =)
noale neeeeej inget alls du behöver inte va orolig
Fuck sverige
_PKK_ P21 promoe till roskilde?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Exakt Promoe kommer ju!, vad mer behövs? :) Vet någon om dom kommer ha skateramp i år med? Dom bygger ju en FET park inne i oskilde har jag hört men.
I can kick you. Higher than you can kick me.
Sägs att dom ska flytta på rampen men det kommer fortfarande finnas en. Kolla hemsidan för info...
Ok, det va fett förra året... Hade inte med mig brädan men låna typ hela tiden. Visste inte om det :/
ang skate, det kommer bli mycket större iår och flyttas till west. om ni inte har läst om det, har ni nog inte heller läst om att de kommer ha en fet relax-oas med bastu, badkar, mudslides.. m.m. d lär nog kosta iofs.. men allt står på sidan
_PKK_ P21 jo jag såg det, blev lite förvånad, hade hört att han o looptroop var portade...
vadårå?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
kanske ska specificera mig Missery Chick Vad har du hört om looptroop.. varför skulle dem vara portade?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Prince_Of_Persia P20 att det blev ngt bråk sist de var där... skitsamma, uppenbarligen så stämde det ju inte
köpte ticket igår, fan va fint asså :)
loop troop har ju varit portade enda sedan spelningen när de drog över på tiden. Teknikerna tog bort ljudet men de fortsatte endå eftersom bandet före dem hade dragit över. Efter det så var de portade men uppenbarligen har arrangörerna och promoe träffats och kramats lite ;) stod om detta i en tidigare tråd i detta forum.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke P18 exakt det jag också hört, najs att det ordnade sig iaf
Det är endel inbrott i tält osv...som på alla festivaler.
_PKK_ P21 coke förklarade ju just det?
idag ska det köpas ticket
Är det klart med att Wu-Tang ska till Roskilde??
Jag är pök
babbe P21 Vart har du läst det där om skategrejen (länk), ska lungt ha med brädan i år. Deras miniramp va ju underbar :)...
pimplarn ska till roskilde ....FAVORIT I REPRIS haha ...
REVOLUTION I DIN VARDAG!
sliver p20 High-octane skating is expected at the skate ramp, which debuted at the camping area in 2003. This year's skate area has been expanded and developed, in cooperation with dedicated skaters. Roskilde Skate includes a variety of different skate elements for skaters, BMX enthusiasts, inliners, etc, and is brand-new and ready for use from the launch of the festival.
ttp://www.roskilde-festival.dk/object.ph ..
Nu börjar man redan känna lukten av smuts...Effok smuts...
IGGY & THE STOOGES är officiella!!! Fy fan vad fett, lyssnar inte direkt på dem men fy fan vad stort! Roskilde överträffar sig själva för fan...Lätt fetare än både Metallica & Iron Maiden som var där förra året!
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
jävla skit. nu har ja för första gången börjat tvivla på vilka som har fetast lineup av hultsfred och roskilde. stooges är ju helt mäktiga..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
går inte att få fetare än iggy fan... saaaatan vad soft
http://www.kommandot.se/wp/
IGGY hell yeaaah..
När solen går ner kommer råttorna fram.<br>
Är det bara jag som tycker att det inte är så mkt fett på roskilde i år?? (Mot vad det har varit tidigare år..)
your crew run run run, your crew run run.
Kan de bli de fetare än iggy och dropkick?
jo det finns feta band som är bokade men förr om åren har det varit fler feta band som varit bokade tycker jag..
De va bättre förr =)
om ni roskilde besökare får stooges så ska ni ge fan i å klaga :) värt hela biljetten ju för fan. fattar ni vilken show ni kommer få?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
de kommer ligga på storbild. både på campingen o festivalområdet. så vare iaf 2002 och jag har svårt o tänka mig att de inte skulle visa matcherna detta år.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
pimplarn vill du ligga skeden när vi ses?
REVOLUTION I DIN VARDAG!
Vilket är det billigaste å bästa sättet att komma till roskilde från Sthlm?
Vasastan JAO!!
tequ1la P60 En kompis ska flyga ner, det va inte billigt. Hör om någon här ska ner, sen snylta en plats! ........................................ ......... Avril Lavinge! yeaaaaaaaaa! haha kan kvitta va? Är nu ägare av 2 biljetter, känns inte alls fel!
avril är söt. jag ska ta på hon om jag kan
Det är ganska billigt att åka med Säfflebussen.com ner men det beror ju på var du ska åka ifrån och så men kolla sidan..