Årets Hultsfred!!
yes diskutera årets hultsfred här! vad var bäst? roliga grejer som hände? osv lägg gärna upp några bilder! själv tycker jag att det var grymmmmt kul! men det känns som jag hängde lite för mycket med mina vanliga kompisar i mit eget camp, borde ha raggat på alla så jävla snygga skate tjejer istället! :) lärde faktiskt inte känna så många nya människor vilket var väldigt synd! Dilated peoples och The roots var bäst av dem banden jag såg, men hiphop-jamet var också fett, likaså var promoe och org 12.. ska lägga upp bilder på vårat riktigt dreggiga camp sen! vad tycker ni?
Det bästa var lätt donutsen.
skiiitsoft derhundt gjorde en jävla massa grejjer okrar inte berätta nu..hoppas på att de som hultsfred tv fimlade hponom ska komma upp:D annars vare mkt softa grejjer
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Det var riktigt nice! Snooks spelning va riktigt bra, högt över mina förväntningar. Några jävla idioter hade vält ner vår bil på taket i ett dike så den fick åka till skroten, jävla nötter... Annars var det ett mad nice hulta 2004
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eyedea & Abilities och Brother Ali knäckte det mästa. Fy helvete. Annars var det soft som vanligt på Hultsfred.
haha, fan om jag kommer upp på hultsfreds-tv. där kan vi snacka om förnedrings-tv isåfall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tyckte inte det var så överdrivet ballt faktiskt. det var så jääääävla kallt på kvällarna så man frös ju bara. o jag var sjukt opeppad på att ragga brudar också. men vilda fester blev det iaf..
Idag är jag farlig
det bästa var den sanslöst simpla plankningen.
Graffare
2004-06-20 17:40
fan va kul jag hade! hahaha..de bästa va helt klart snook!! och promoe! hade galet kul förutom att jag drack liiiite för mycket! träffa mycke nytt folk...hade skit trevliga grannar!
http://beltontorsk.tumblr.com/
Kom inte heller in på snook... Tycker inte Promoe va så jävla bra, blev rätt tråkigt med allt regnet och så... Kunde ha vart mkt bättre.. Sen så är det väll aldrig lika kul när man sett dom göra i stort sett samma spelning en gång tidigare... (minus alla looptroop låtar)...
jag gillar små russinkukar
det var fint, men jävligt äckligt på campingen. jag hade hört sjuka rykten om dr dajm och alla stämde nog, ni som såg en kille som lät sig spankas för 10 spänn slaget vet nog vem jag snackar om. han med de blödande skinkorna. och HAN bodde i mitt camp. jag såg allt jag ville se, det är jag nöjd med. dålig tältplats dock och kasst väder på lördagen. dilateds fem sista låtar var schyssta. jävla ösregn och keff publik när jean grae spelade på pampas. roots var bra, automato softa, och fredagen i atlantis var nice. kommer speciellt ihop jonzi d & dj pogo. jonzi d var en blandning mellan whoppi goldberg & malcolm x. skitsoft stämning.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Locally P17 & SötaEhlin F18 hehe jag var typ längst fram på snook men höll på att dö så jag fick lov att gå ut efter ett tag.. jag kan lova att det var svårare än att ta sig in där nästan..
Själv fick jag träffa Jean Grae, det var typ det bästa med allt! Annars var ju The Roots hur grymma som helst, Eyedea n abilities galna, Brother Ali hur tung som helst och Dialated ska man inte klaga på heller, jag stod längst fram tills jag inte kunde andas längre och blev upplyft!
seized F0 "jonzi d var en blandning mellan whoppi goldberg & malcolm x. skitsoft stämning. " haha där satt den fan! sant..o han var grymm fan.. Eyedea var ju galen..fan..jag trór bara att han e sån av naturen.. men annars verkade han ju fan E-ad.. nån som har mer bilder över campingen etc..alltid kul att se.. + att jag vill se typ var jag boddee..:D peace
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Bäst var nog vår skåning asså. Om man snackar musik så var helt klart basisten i roots coolast norr om antarktis typ
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Hehe derhundt stog för underhållningen,brother ali och dilated var grymmt bra. Riktigt tråkigt väder på lördagen,men med en tjyvad presening och tjyvade stolar fixade det sig.
"finns inte ens bazooka pistol..sökte op google"
yaoo kom precis hem.. fan va nice de va.. lätt bäst va Roots o Jonzi D o Dilated People ... andra som förvåna va Phoenix, Puppetmaztaz och The Killer !!! Promoe, Alicia va också as bra! Vi bodde på försäljar campingen med dush o vatten toa.. sweetttt!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Riotrunner P19 jo det var jag med, fattar fan inte varför! :)
Japp, dilated var lätt grymmast. Blev jävligt besviken på rockparty som förstörde jean graes spelning genom att låta henne spela på pampas. missade E and A, men brother ali röjde. Mycket fest i år också (som alltid). Jobbigt med regnigt väder - lär ju inte ha varit soligt i mer än 4 timmar totalt.
Nae, fyyy fan va kallt de va igår.. hade alla plagg som jag hade med mig på mig, frös som en dåre... Såg alla band jag ville se förutom nåt ragga band vid halv 4 på atlantis i fredags,, förseningar o allt.. palla inte vänta.. nån som såg dom? Men annars va de en hel lyckad festival !! Roskilde nästa helg!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
mental - man såg fan inte solen så mycket, men jag har fan lyckats bli jävligt solbränd
Det var jävligt lugnt i år tycker jag, lite dåligt väder nån dag också, men överlag var det ändå soft väder, men det var jävligt kul, fan nu sista natten då alla försökte starta sambatåg som förra året, shit va vakterna va snabba på att breaka upp skiten, lite tråkigt. träffa massa roligt folk, såg ett par jävligt bra spelningar, och drack givetvis massa alkohol, fast på den punkten var DerHundt värst =D
Henkso P19 ja fan va brun man har blivit har jag märkt
mm dialated var grymma.. annars tyckte jag inte att det var så grymt, beror väl på vädret, och mitt lata arsle ;) jobbigt att jag glömde bort kameran 90% av tiden också.. böh.
Henkso P19 på onsdagen sken solen jätte mycket ju! jag brände mig nästan på solen då..
Fan, missade allt på fredagen, var så jäkla packad, men hade då förstås roligt i alla fall.
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
henkso nja kanske inte så mycket... japp skumt, har också fixat solbränna. såg nån aquasky and ragga twins ? sjukt grymt
mental: när spelade dom och vart? missade dom helt, var väl inne på fel dag..
Emelpee P18 Ja, Olof heter han. Det finns dokumentation på den här röven, ska se till att den sprids. mental P19 ja, jag såg aqua sky & ragga twins. röjde i 1 & en halv timme, sen dog jag. hur fett som helst var det.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
madmadde dom spelade i atlantis i torsdags mitt i natten typ. seized haha ja, fyfan vilket konditionspass det var :)
non-blurred - Det är sant, var inne i stan och köpte öl då, låg och solade i parken as soft. mental - Såg dem, softa som fan! iskariots också
Bäst var The Roots och sämst att jag upptäckte Jean Graes spelning för sent och när jag kom dit var den precis slut, fan va lack jag blev... Brother Ali var inte så bra tycker jag, däremot va org 12 bättre än väntat. Vädret sista dan var skit också... Jag sket på samma toa som Bagheera på whoa... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
soulable, damn du måste vara stolt! Gula Gubben va mad nasty! Stod utanför vårt "tält" och sjöng o hade sig! hehe
är nån grön i håret ;)
soulable - Org 12 var bättre än väntat för mig av den enkla anledningen att PST var med :) Organism är bra, men PST är hetast i världen.
vill hälsa till dom som snodde min luftmadrass, min IKEA-kasse med ca 30 öl, och min oranga truckerkeps på snook-spelningen. ses nästa år.
right on.
Meng F0 haha, det var min kompis...
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
aquasky & ragga twins var så jävla grymma ja! hur fett som helst, lyckades dansa sönder min hals och tappade rösten. dåliga saker: blev sjuk och fick ligga i ett tält med feberfrossa och utan att kunna svälja hela sista dygnet, men framför allt att jag MISSADE JEAN GRAE! mardrömars mardröm. nån sa till mig att spelningen flyttats till lördagen och då letade jag inte lika uppmärksamt. sen helt jävla plötsligt har hon redan spelat! uh. sen var det för kallt och rätt segt på campingen faktiskt... sen måste fan folk börja chilla med truckerkepsarna snart! dom är ett jävla otyg.. Som-Om bodde ni vid ett camp som spelade massa gamla svensktoppenlåtar och schlager från typ 50-talet hela tiden?
jean grae var så jävla grym, lite folk skit väder...men hon var verkligen där och ville göra det bästa av situationen. piss tunga låtar och hennes dj kunde verkligen ta ton ragga twins var riktigt sjuka, vilken jävla blandning mellan musikstilar, riktigt feeeeeeeett
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
deyaz F19 det mest störande var ju alla jävlar, som lyssnat på mister cool för många gånger som sprang runt å sa "ta av dig din truckerkeps" till varenda jävel som hade en sån. det är exakt samma människor som för 3-4 veckor sedan hade sin truckerkeps som käraste ägodel.
jean grae vae ju störande att man missa, var där när hon skulle ha spelat men den jäveln kom ju inte så sen visste jag inte förrän efteråt att hon spelat tidigt dan efter
förra året var mycket mycket fetare i FEST & VÄDER synpunkt men detta år var såååååååååååå tungt när det gäller konserter., jag säger bara Phoenix, Air, Dilated Peoples, Dizzee Rascal, Infusion, Stonebridge, Jean Grae och The Killers ....fyfaaaaan alltså...dom dödade mig
Fredzon_mandela mister cool, det är en snook-låt va? jag har inte hört den men om den får folk att sluta upp med truckerkepsar gillar jag den! men jag tycker bara att det verkar bli fler och fler och fler hela tiden...
Bäst var förvisso koskinnet. Och Luke Skywalker.
Öl är Bröd!
Hangaround
2004-06-20 20:19
bäst var Björn..så grymt jävla rolig och jag har ingen aning om vad han sa. och så var hultsfred bäst..vill tillbaka nu.
Gaby F19 hahaha fan har bild på gula gubben! sjuk figur!!
jag och några polare anordnade årets nakenbad !
deyaz F19 hahah vette fan, det är möjligt... känner du igen bilderna eller?