*...emelie...* vet inte, såg några stycken men pratade inte med nån klockren. vart höll ni hus? haha Ja just det, ett stort plus och minus var ju våra gamla hårdrocksgrannar som tog ut sitt bilbatteri och kopplade till 2 stora högtalare som var igång dygnet runt. De dränkte vår hiphop, reggae och dancehall, haha fast var ganska softa sen.
VaginaFabian det var fart på dig ja, men norska det kan du inteee! nej orka förklara vem jag är... jag är elins kompis. f.ö. så var det ju käckt att ragga twins och jean grae bytte tid så man hade tid att missa dom... fan också. jag betalade pengar för detta och pengar är nåt som inte jag har massor av...
fri_da med någon klockren whoare? haha.. hur blir man det? hmm.. Många whoare hängde vid "Att knulla är väl inte att tänka på?!" campet.. sen så var väl alla runt omkring! hehe.. :) frågan är vart du höll hus! hehe.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jacob_treo P20 jepp det var den killen jag menade, träffade ni honom backstage eller på campingen? han hade väll slagit nån kille, därav gipset?
Jag och en vän sprang på cliche i hans partytält... Sen var det ungefär skitmånga som hade WHOA-tröjor på sig, men dem vågade man ju inte prata med. fri_da dem var ju dem grymmaste!! Jesus lever!
Skåne!
princessleija haha.. jag gick fram till dom med whoa tröjor och sa "Fan vad fula tröjor ni har på er!!", de visade sig vara Legoland, NickeMannen och två som ja inte kommer ihåg vad dom sa att dom hette! hehe.. now u know! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
emelie hehe jag hade inte vågar hälsa på dem iaf! de verkar lite läskiga. =)
Skåne!
princessleija haha.. sant! men jag var tvungen! haha.. och ja kunde ju inte bara säga "hej!" så det fick bli att dissa deras tröjor istället! haha.. lättare så! Dom va inte så läskiga! dom va snälla! :)
jacob treo men självklart, alla hiphopare (framförallt de som hänger på whoa) är ju ghetto thugz.
Skåne!
jacob_treo P20 någon hade spilt öl på honom, och bad inte om ursäkt, så när han konfronterade spillaren så sa spillaren typ "fuck you" och då small det.. tror det var ungefär så!
*...emelie...* hehe lite mer välkända "whoaiter" som syns princessleija Ja i början var dem förjävliga men nu saknar jag jesus och hans metall. och de gamla tatuerade ölgubbarna, haha Vi fick aldrig säga hejdå....
fri_da Som vilka? tell me! haha..
Gaby F19 Jag var där med min kompis! Vi skrev upp oss på listan och hon köpte en t-shirt! Hoppas ni fick många namn!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
helhet : hurra! hehe vi fick typ 300 namn tror jag!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
min shadows on the sun som förärades texten "Albin Allah u Akbar Brother Ali" var väll typ höjdpunkten, fast handslag hade han också. eller nä. Pixies kickade allt och alla.
Hangaround
2004-06-21 22:36
Alltså, morrisey och the bronx i all ära, men danko jones var nog det bästa.
http://matildaberggrens.blogg.se
Gaby F19 är det bra eller dåligt? =)
akibombo 50 hertz träffade jag, i alla fall två killar, dom blandade min grogg så jag var tvungen att köpa en skiva, ganska rolig musik :P
MAN MADE GOD!
frukost_på_sängen P18 var det ett tåg i år med? var det stort och hur länge höll det på? sen satte jag nästan aldrig min fot på den sidan om diket! :)
DannyDawg fan va nice! Hoppade du inte? Såg du vilken jävla kö vi hade? iaf ett tag.. alla ville hoppa! haha..
vaginafabbe haha detta var bäst; inte föruut, utan förhuuud. jo men alltså... mörkt hår. jag har en bild på min sida. det va jag som tappade bort min kompis. eller hur ska jag förklara, jag som hade en kompis som inte riktigt va av denna värld...
VaginaFabian : Vafaaaaan, jag är juh han som "känner" Eric ( Winny ) . Vi träffades innan Dilated Peoples spelningen tror jag det var, jag skulle gå och köpa käk och jag vettefan var du skulle. Du träffade mig och min klasskamrat, och vi går på samma skola som du. Vi tjötade om något som var så stort som en oktav eller något, haha.
guldhönan : Du va inte den människan som gick runt och frågade om man sett någon som hette Erik va ? :/
*..emelie..* F19 jöbköpings-campet.. kommer ihåg nån som snackade om stjärnor o emelie...jävla lunar namn..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Graffare
2004-06-22 00:17
frukost_på_sängen P18 vi bodde på samma gata! haha
http://beltontorsk.tumblr.com/
Eccan haha.. klart det är! haha.. heter nu mera **emelie**KjAmIzZ eller *emelie#.. haha.. jönköping campet? vart..?
Graffare
2004-06-22 00:47
frukost_på_sängen P18 jooorå hörnet va de bästa alla va trevliga där! och va man kissnödig vare bara att krypa in till skogen..men den blev äcklig efter ett tag! :/
http://beltontorsk.tumblr.com/
Helhet... De e as bra, mycke roliga nassar som kom o ville diskutera våra frågor som vi hade på trädet också..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Gaby Hörde att några blivit utslänga.. Kanske var i den här tråden jag läste det? Äh, minns inte..! Kan såna över huvudtaget vara roliga? De är väl mest patetiska...
Frondish Och du hoppade inte? illa du! haha.. :D
tyvär, jag FÅR inte dela med mig av bilden, den kanske ska publiceras. gör den inte det så självklart.
jag gick förbi när *..emelie..* F19 och JoReGo (var det ni? iaf va det två som stod och snurrade på sitt rep typ 5-6 på söndagmorognen) snurrade på sitt hopprep....och såg att en tjej hoppade väldigt nogrannt och Jorego gjorde loser märket bakom hennes rygg så att *..emelie..* F19 skulel se......det var tufft gjort...typ..liksom...whoakompisarna tyckte hon va såhär loser ba...höhö.....hööhh.........höööö....... ...
*...emelie...* Du kan vara lugn, du hade varit inräknad ;)
fri_da Hahaha.. hade jag? haha.. ballt! :D
fy fan jag hoppas alla e lika sjuka som jag är
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
mekano L:et står dock för lego, men annars var det säkert rätt. varför inte släppa loss och hoppa lite? :P
MAN MADE GOD!
and-one P22 Det kan du lita på, sitter på jobbet nu med huvudvärk, ont i halsen och feber. Fy faaaan va kallt det var sista natten. elden och spriten värmde skönt i alla fall
helhet. ja de va flera som blev utslängda, de roliga e attt man inte kan föra en ordentlig disskussion med dom, försökte och dom kontra med ehh de e va du tror ja, kändes lite lönlöst, tycke rmest synd om dom hehe!
and-one P22 jag lovar att jag är lika sjuka som dig har as ont i halsen, ingen röst och kallsvettas och drömmer mardrömmar.. men det är inog ingen sjukdom men är jobbigt iaf..
gunn P18 jepp det kondenserades, såg riktigt schysst ut! :) på kartan ser man "mataffären" uppe i hörnet, den nedre delen av campingen är inte (hela) med...
gunn HAHA jag gjorde, det var kul....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan det gick som en jävla bergochdal-bana, ibland mådde man bäst och ibland sämst, ibland skit kul ibland skitdryg, Blir nog så när man är lite små sjuk och super för att orka hålla igång. Men som helhet var det nice, jobbigt kyligt på lördags natten bara. Plus att mår skit nu, undrar när man kommer att ha repat sig ordentligt. Bästa konserter var helt klart: the roots och The killers med gäster frukost_på_sängen P18 Jag var med typ nästan från början i det där tåget, vi var typ 10 pers som stod och jamade, så började vi röra på oss och så vart det större och större(dock mindre och mindre musikalskt), Fan mer än 100pers måste det ha varit (fast jag var nog för berusad för att upp fatta antalet.) Fan den där brasan vart rätt dryg till slut, alla stod typ och halv sov och luktade rök *..emelie..* F19 Stod ni på typ cykel banan vid matstånden bredvid träskcampingen med erat hopprep?
Pack! Pack! Pack!
*..emelie..* F19 jadu.,. kom nog på de.. du kom med Lego(?) o Kunnta?
agerrdie man kan ju undra vad gulagubben gör resten av året!?!?!?!?!?
Gofi Absolut gjorde vi det! haha.. :) Vi stod iofs lite överallt, men där stod vi ja! :) Eccan Kan nog stämma ja! hehe..
fan.. jag saknar hultsfred.. o nästa år ska jag fan dricker mer o ha med egen bandara med egen musik!!
Eccan P17' jag saknar också hultsfred jag och mina kompisar funderar på att åka och campa på nåt jävla ställe med en massa folk och bara supa skallen av oss.. längtan är stark men det är mindre än ett år kvar till nästa hultsfred iaf!
jag hoppade på fel tåg men kom hem till slut. sjukt. camp end station ägde.
varför har daniel allergi? på ögat
*..emelie..* F19 Haha.. så du hete verkligen "stjärna punkt punkt emelie punkt punkt stjärna ". Förövrigt så var det nog evolution och mig som du träffade med nickemannen och legoland.. :)