det är jag som är howser på whoa...
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
watakaa Haha, jaa det är väl klart! jag ljuger väl inte hellre?! haha.. :D jaa, det var du som var han wakatakatakalo typ ju! haha.. :) var trevligt och träffa er och era fula tröjor! ;)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
and-one, jag e så JEFLA sjuk jag me.. fan va less jag blir, ligga hemma o svettas i sängen till fotbollen istället för att va nere på krogen med polarna, midsommar blir säkert sköjj med en karta ipren och té :S
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
VaginaFabian: gut! förresten så kan tjejer visst lira boll! jag ägde alla killar sista kvällen när vi kickade lite borta vid några kompisars tält. Denzel P16: nej, haha. det var nog inte jag...
JorEg0 P20 lego? soft...vadå..att de tär kul med lego eller? ah jag tänkte hoppa och knäcka alla men det var så lång kö. så jag gick till danstältet och däckade på golvet istället
*..emelie..* F19 OK då hoppade min goda vän, han fick tillochmed beröm =)
Pack! Pack! Pack!
and-one P22 Haha, glöm det! Jag var sjuk när jag åkte till Hultsfred, men blev frisk under tiden! :)
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Tiray F18: Jag dansade med dom tre ninjorna på Ninja Massacre.
Bäst var ÖSD NINJA CREW, när vi var ute och ninjade mellan tisdag och onsdag. Annars var Totalt Jävla Mörker jävligt bra.
Var det någon annan som träffade den här liraren?
Luffare
Rehab is for quiters.
Gofi Sedär ja! :) vem var han då? hmm..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
clone Jaaaa!! Fan va härlig han var! haha.. SÅ grym! haha.. han var huuur skön som helst! haha..
Haha såg den där "luffaren" lite överallt. Försökte sjunga "praise the music" för honom när han låg längst trotoaren, men han verkade inte särskilt vaken =)
Pack! Pack! Pack!
Han hoppade med en öl i handen och nån sa nått i stil med "11hopp (eller hur många gånger han nu hoppade) det är ju fan nära rekord om man räknar med att hade en öl ihanden"
Pack! Pack! Pack!
legoland dök dock upp i mitt camp finland i en whoa tröjja och slickade mig på kinden , det är respekt ... sen skulle han och daviden banna mig clone P7 lett att jag känner igen den killen , han snackade om att han bodde på jamica på vintrarna och att det var han som tryckte upp tårtan i ansiktet på kungen .. ryktades oxå om att han sov i sjuktälten varje natt & fick gratis frukost där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mekano snarare att jag kallas lego... tror inte jag menade nåt illa, brukar inte göra det, jag älskar alla.
MAN MADE GOD!
b0ris. ja just fan den där jävla tårtan satt han och jiddrade om. och jamaica ja, och hans jävla gräs.
Rehab is for quiters.
måste proppsa, The rots, the killers samt brother ali (även om jag hade förväntat mig mer publik å bättre drag på sisst nämnda). Samba tåget var aiit, haha gick från 10 till 100 på en kvart eller nått. Folk fattade bara inte när det var dags å glida från bajja majjorna. Slog sönder två glasflaskor i mina händer när jag trummade på nån träpinne. Hittar fortfarande nya ärr. Dan efter var det omöjligt att starta nått utan att vakterna följde efter oss.. :-) jeje, festligt var det, jävligt kallt en dag, men i övrigt grymt kul.. *..emelie..*: vet inte vem jag var. Hade iaf tillfälligt rekord med 12 hopp med ölburk i handen, hade f.ö. klarat fler om jag inte fått för mig att försöka dricka när jag hoppade.. :-) ps. Om nån här baxade min väska med, kamera, burton kepa, nike jacka och paraply. Så kan ni ju självklart behålla skiten men kontakta mig för att överlämna min rulle med pieces. :-/ .ds
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
VaginaFabian: jag är duktig tekniskt sätt din gay! men det är typ det enda jag kan också hahah... i challenge you!
-mäliS- jahaa, det var duu! :D Du vann faktiskt! var någon annan som försökte, men det gick inget vidare! haha.. Så, grattis, du vann!! :)
DannyDawg P60 vadå? vad är det för fel på sjuktälten! jag sov också där en liten stund det stoppade om mig som om jag vore en liten bebis och gav mig macka! de var mina änglar! men ajg bara låg där och garvade åt alla frans (skalbaggarna) så de trodde att jag hade hallisar fastän jag nästan var nykter
Guldhönan: Hehe okey :). Någon jävla människa som kom till oss och frågade om vi visste var Erik var, som att vi skulle veta vem fan det va. - Hej, vet ni var Erik är? - Ja, han gick ditåt. - ( blev jätteglad ) Vet ni vem Erik är? - Javisst, han gick ditåt. -Han med rött hår? -Ja ,absolut, precis. Han med rött hår. -Aha, oki. Tack ska ni ha. Så blåst :) , kanske ska tilläga att vi lät väldigt ironiska.
Denzel P16 sen kan ju dom som frågade efter erik oxå varit ironiska jag o en till gick runt o frågade efter mick:D "vem micke?" - ja, han e 1:80, blont hår o jeans.. :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
DannyDawg P60 hehe du behöver inte vara så offensiv, jag bara sa att de var väldigt gulliga där!
Eccan : Jojo, självklart kunde de varit det. Men oftast ser man om dom är det. Denna tjej var helt allvarlig. Det sätter jag mina bira till nästa år på.
DannyDawg P60 hehe det är lugnt jag förlåter dig.. hehe
*..emelie..* haha.. grymt, känner äran stiga inom mig, hultsfreds offisiele hoppa fylle-hoppreps-champion. Då gjorde jag nått vettigt på festivalen då ;-)
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
DannyDawg P60 jaa jag hoppas att du inte hade panikångest, kallsvettningar och sånt.. hehe
non-blurred F16 och alla andra som skaner det, åk till Arvika i sommar då!!!! clone P7 hahahaha han satt i vårt samp ett tag, sjuk kille, han drack typ t-röd, han kunde inte se rakt frem utan bara åt sidorna! hahaa sjukt mycket han måste ha vandrat runt, så många som såg honom..
jag fick också sova sjuktält en natt. vaknar utan brallor helt omstoppad, undrar vart jag är. då dyker det upp en sån sjukvårdare. -Hallå Daniel! -Hur mår du Daniel! -Vill du ha vatten Daniel? -Ska vi ta en promenad Daniel? blev pepprad med frågor iaf, reser mig upp, tycker det är lite genant o stå där i fillingar o t-shirt. men iaf så går jag runt därinne på deras avdelning ett tag o dricker vatten. sen får jag reda på att mina byxor fanns där o dom hade kollat o sett mitt pass i. då var mysteriet med namnet löst iaf. den varmaste o trevligaste natten på hultsfred. tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DerHundt P18 javisst var dom gulliga? jag sov iofs inte en hel natt där jag låg bara där och återhämtade mig ett tag men alla frågade mig också tusen saker och gav mig massa vatten och macka
Som-Om P17 jag vill åka som fan men ingen av mina kompisar har pengar till det.. iofs inte jag heller men det fixar sig! jag vill ju inte åka dit ensam så får se hur det blir!
non-blurred F16 då var skillnaden mellan oss att jag inte visste hur jag kom dit;) jacob_treo P20 haha ja, fan va vi skratta gott åt eran slogan. så jävla klockren!
jag hade halsfluss, men nu går jag på the pills:D
fan vilka epidemier det gick på hultan asså.. om man hånglade med en person hånglade man nog med alla på hultsfred festivalen.. det kan fan inte varit en enda jävel som kom hem därifrån frisk och kry
jacob_treo P20 jag var på väg till det tältet ungefär tusen gånger vad jag minns men det var så mycket spännande skaer på vägen som jag jämt fastnade vid..
fan vad man nästan längtar tillbaka. och det är ett fucking jävla år kvar! så ska man genomlida en kall norrländsk vinter till också! värdaste banden: dialated peoples the roots dizzee rascal svenska akademien alicia keys (trots trist konsert..) brother ali (trots jävla segt extranummer och en DJ som sög) promoe gula gubben missade jag. vårt tält blev trashat och dyngsurt sista natten. killen vid smeknamnet schrek var rolig= vart sover lejonkungen? jo i en simbasäng. vädret piss. skaterampen värd! "tåget" på fredagen roligt och stakars satarna som satt i bajjamajjorna! det var ett riktigt kul år iaf! CLONE: han åkte samma tåg som oss.. snackade om att han tryckt upp en tårta i ansiktet på kungen, kunde datum och allt. att han bodde i jamaica. att han var tremänning med Lenny Kravitz och att det var därför han hade råd att dra på festivaler. gjorde massa skumma saker och var så jävla jävla full! haha. varför skyltar de egentligen med tjugo05 redan i år? var rätt förvirrande att se funktionärer med fel årtal på baksidan av tröjan när man var full! haha. Finns det nån tråd där man kan efterlysa folk?!
non-blurred F16 du kan åka med oss :) hah
jacob_treo hehe jag kommer inte ihåg, var i medeltiden hela festivalen;)
jacob_treo P20 ja, jag såg "okunskap..." en utav dom första jag såg när jag kom in på campingen.. min första tanke var (som jag sade till en polare): "jävla töntar, fan va arg KRS-One hade varit om han sett den!!"
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
DaShiki : haha jasså? trodde jag var omöjligt eftersom att jag satt i tältet och muttrade 90% av tiden ;) men ja en kompis hittade en svart liten kamera, vet dock inte om den är vid liv längre..eller om du är/var ägaren ;)
madmadde F18 jag tror det va på mary j jag såg dig hehe typ den enda konserten jag va tillräckligt nykter för att han nåt minne av :P då är det inte min .. min va en engångskamera i tigerförpackning .. grr! nån som sett den? hehe
mjao!
Haha :) var det nån mer än jag som hörde nån brud som gick runt å skrek JONAS!!! typ kl 02.30 på lördagsnatt/söndagmorron
tedeji
sweet lyssnade precis på p3.. the best of hultsfred 04... swweeettt music.. dom avslutade when worse come to worse med dilated! hörde ni`?
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
yes, det var fett. Ska bli kul att höra hela P3-livekonserten med Dilated längre fram...
Inom kort kommer mycket feta grejer läggas upp på
www.hultsfred.tv också. Återkommer med en lista och ungefär när det kan dyka upp.
Check yourself and I'm out.
prequel... ehh ok?!?! hater ?
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Haha. Lätt att han såg 140 konserter och att han har skitgrym koll på alla artisterna från början...
Moderator
2004-06-26 17:15
synd att han inte kan försvara sina åsikter, men man fååår inte registrera om sig för att snacka skit...inte för någon annan anledning heller för den delen. tradig attityd sånt där. tyckte man nu att det var wack, motivera!!! //Legoland - Admin förövrigt Min röst börjar bli normal igen, tristessen är total. Blomsta, kan du inte se till att styra upp en festival till sådär i början av augusti ;) fan nu drar alla till roskilde också...ge mig en biljettjävel! ska bli intressant att se P3 Lives lista på saker dem spelade in. Dem verkade fånga Kris Kristofferson tror jag, hörde en låt av honom på Musikjournalen (eller vad det nu var) från deras Hultsfredreportage. Galet bra det där. en man, en gitarr, ett munspel och tusen kilo kärlek vid pampas. Det var nästan så jag glömde bakfyllan.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Legoland: Nåt uppstyrande av en bonusfestival i augusti tror jag inte jag pallar med, men det är väl en del feta festivaler på gång. Själv ska jag till Roskilde, Quarten, Arvika, Reading och några till... Ska se om jag kan publicera en lista från P3 Live, det är nog inte helt clearat med alla artisterna ännu - så jag avvaktar ett tag. Samma sak med Hultsfred.tv, det lär nog börja dyka upp riktigt feta grejer där redan på måndag - men den fullständiga listan kan nog dröja lite. Kristofferson var ruggigt hårt på Pampas. Inte många hade klarat det han gjorde.
Moderator
2004-06-26 17:34
Hehe du har mer än väl förtjänat semester! det finns ju alltid en del. det är tomheten som smyger sig på nu och man inser hur jälva ensam man kommer bli nästa vecka när alla polare som uppskattar en kall bier befinner sig i roskilde :/
Arvika kanske man borde satsa på ändå, Kraftwerk var riktigt jälva bra i köpenhamn i februari. fast man undrar lite hur kombinationen Kliniskt-rena-krafwerk fungerar med lera på festival hehe
Det lär ju komma upp på
se när det är dags så man får hålla ut. har för mig några spelningar finns inlagda i spelschemat redan :)
klockren bokning verkligen! det var inte direkt vad jag sa när du presenterade honom i musikbyrån hehe. men efterkockhet är också klockhet!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
att man köpte promoes instrumental 12" sen träffa man ju han ute å snacka me han sen skrev han på min platta..fett som fan
så träffa man ju jean grae också. även hennes autograf har man ju.