jag tappade mina skosnören o min kamera .. lucky bastard som hittade den .. måånga finfina bilder =P
mjao!
sämsta va lätt flytten av jean graes konsert vilket resulterade i att jag och jättemånga andra missade den.. =/ och vädret, fast vafan, det spelade itne så stor roll.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
snook kunde ju åtminstonde fått spela på atlantis.
right on.
Köping Campet var fan bäst! I år igen! haha.. Har alltid lika kul där.. Dricka en jävla massa alkohol, dansa, sjunga och lyssna på musik! :) Så bäst! Nr.2 på bäst listan är allt annat! :D Btw, om det var någon som blev störd imorse av att någon studsade upp på vägen och skrek "Daansa med mej då! Din sneknullade träskpadda!" och lyssnade på samma låt hela tiden - sorry! haha.. Jag hade skoj bara!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
BAGARMOSSEN var det bäst på hela hultsfred och att lejonkungen sover i en simba-säng..
Hangaround
2004-06-20 20:47
Fagersta-campet drack hårdast iaf..fyfan. Dilated var bra som fan, Snook var överaskande bra.
the roots bassolo och underbara essex green och morrissey är mina starkaste konsertminnen. dom andra roliga händelserna är ändå bara kul om var där så dom håller ja för mig själv :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
va de nån som irriterade sig på "klipp dig din långhåriga jävel"..de va åretsfestivallåt hahah!!!! o ja DrDajm va feeeeeeeet!! dåren lät sig spankas för 10 kr...haha de va vår camp som va hans pimp men de resulterade i att vi fick ta han om han resten av festivalen med hahah!
Fan, vi söp hårdast, Boråsgang...flytande klick, väldigt sällan sågs de tillsammans, men de var hårt supande... Hörde ni eller såg ni två personer som improvisationklubbade till alice dj, så var det halva klicken...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Va det någon som hoppade hopprep med mej och Mogge? :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Såg någon två snubbar med ljusblåa Speedos liknande grejer? En hade mössa och brillor, och den andra en platspolishjälm. Dom kom med i tidningen nästa dag :), killar från mitt läger.
jag hängde bara med umeå campet och lyssnade på bumbibjörnarna. sen kan jag säga big up till kalmar grannarna som lyssnade på tysk synth musik dygnet runt.
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
det var riktigt kul men jag missade the roots och pixies anledningen var att jag somnade vid en björk inne på festivalområdet och såv där från typ 10 till klockan tolv någon gång så om någon såg en snubbe ligga o sova vid en björk på torsdags kvällen så var det jag. det blev en jäkla massa öl den helgen!
www.enigmatic.se
Bäst artister var Phoenix och Petter. Annat bra var: Keso's klockrena kommentarer hela festivalen, Emelies dans, dom ofantliga liter sprit man pillade i sig, hela "att knulla är väl inte att tänka på"-campet (köping fo shizzle) och sjukvårdarna som hjälpte mej till tältet (tack). Inte så bra var att fredagen kom febern och nykterheten med det, och vädret var det sämsta hittills. Mest synd att man missade var Rico Won och Jean Grae.
MAN MADE GOD!
JorEg0 Dansa med mej då! *dansa runt*.. haha.. fyfan vad jag hade kul!!
jag var backstage på ett langosstånd vid hawaii. det var några smålänningar som hade hittat en väg in och bjöd in mig och min polare. vi minglade lite med personalen (som var en 16årig flicka) tills chefen kom slängde ut oss. =)
right on.
Damn hade allri pallat o bo ute på ängen, mad äckligt... Ingen som va o sa hej till oss (ungdom mot rasism) i vårt "tält"?
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
det bästa med årets festival var frondalåten vi spelade i storleksordningen 300ggr i rad på lördagen kl 0600.. haha.. fan va alla våra grannar hatade oss.. Det och att ligga totalt svinfull mot ett staket och lysna på air på torsdagsnatten.. däcka vid en högtalare med chillout funkar alltid för mig.. Och sen var fan dilated bäst, dizzee cleanast, automato charmigast, aquasky röjigast, freestylers roligast och att jag missade jean grae surast.. Men det vore kul att veta vilka break-tjejen och hennes två vänner som jag dansa med till freestylers var?? så sjukt roligt hade jag.. full som jag var.. haha.. och eyedea var fan trevligast..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
VaginaFabian ¨ Nääe, det var nog inte jag! hmm.. Dansade inte till hakuna matata.. och gick aldrig fram till några som satt ner.. hmm.. Dansade vid "Att knulla är väl inte att tänka på?!" campet hela tiden.. :) Hata inte, Kärlek! haha..
jag hörde att det var några nazzar som jagades ut från campingen, nån som vet nåt om det?
Patho.. de va ett par killar som sa de till oss, att nassarna hade fått sina band avklippta för vandalisering o våld eller va e va.. vet inte om de va samma..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
var det någon whoare som bode i campet med en skylt där det stod något i stil med "vill du veta varför vi älskar dig?", har för mig att jag läst det...
Patho - Jo det var en grupp nazis där, stötte på nån afa-snubbe som försökte få igång en hämndaktion eftersom han fått spö av nassarna. Det snackades om klockan 1 på fredagen, men vad jag förstår blev nassarna utkastade från campingen innan dess så det blev inte av.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
VaginaFabian haha, det hade du trott om du sett mej oxå! haha.. men de va härligt att höra att jag inte var ensam om att dansa på söndags morgonen! :D
DaShiki: du tappade den inte i skogen vid ängen? *..emelie..*: tack för uppvärmningen när jag höll på att frysa ihjäl, haha kanske du inte kommer ihåg men det uppskattades ;)
madmadde haha.. uppvärmningen? nu får du berätta för mej! haha..
jag har världens bästa kort på killen som lät folk spanka honom.
whatone P18 Dela med dig!
Why the fuck can't emcees emcee no more?
whatone P18 lägg upp den!!
Björn var bäst på hultan lätt!!!
[]]
jag träffade Bagheera o *..Emelie..* men vettifan var lr hur... kommer ni 2 ihåg (om ni läser) hahah..som ni skulle de...helt fukked äh de var kul derhundt drack 2påsar glidmedel mot 2 öl.. sen däckade han utanför vårt tält..så vi tog 5 kr/person för att folk skulle få peta på honom med en pinne... nån som såg? :) Peace
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Träffade en whoait : VaginaFabian . Jävla kille :)
Soulable Eccan Ehhh jag var inte på Hultsfred i år så jag har INGEN AAANING om vad ni pratar om... däremot har jag en elaksinnad dubbelgångare som kanske har lurat er?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
VaginaFabian hahahha, är det du som är den där jävla försoffade killen som va med elin och johan? du som hatade trenddvärgar och som snackade om 'bennys korvar - håller sig i skinnet!'? jag garva som fan
Bagheera P18 hehe de var vid battlen kom jag på.. men sen var de nån mer gång kanske.. äh..vet inte. an hörde massa whoa-namn hela tiden.. o visste inte om man träffade dom..elr om andra snackade om dom..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan Hehe ok jag tvingas väl erkänna att jag var där och förmodligen var det vid battlet vi träffades...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
jag var vid battlet när det skulle vara
Eccan hahaha, vaa? träffade jag dej? vart då? haha.. det minns inte jag! haha.. shit.. jaja, det var säkert skoj och träffa dej! :) Var det någon mer än jag som hittade en kille man fick slå på? haha.. Jag och han slogs heeela tiden när vi träffades! fick in såna klockrena smällar på han hela tiden, sen träffade han tillbaks! fan va ont det gjorde, men såå jäävla roligt! :) haha..
Blev jävligt besviken på rockparty som förstörde jean graes spelning genom att låta henne spela på pampas. Tack för den. Jean Graes DJ fastnade på JFK i NYC på grund av oväder och missade det anslutande plan som Jean Grae själv flög från Heathrow på fredagen. Själv jobbade jag hela fredagen på att dels försöka få discjocken på en annan flight och bil till Hultsfred (taxi för flera tusen spänn). Det innebar att han inte hann till Hultsfred förrän vid niotiden på fredagskvällen (dvs mer än 4 timmar efter giget skulle börjat). Samtidigt arbetade vi på att försöka hitta en ersättningstid där både Jean och Shawn skulle kunna stå på scenen samtidigt, men det gick inte att fixa under fredagen, det fanns helt enkelt inte något hål att stoppa henne i. Att vi sen fick Promoe att låna ut 40 minuter av sin riggtid för att låta Jean Grae få spela på lördagen på Hultsfred kan väl för fan inte vara något negativt? Annars hade hon inte fått spela över huvud taget. Sorry för att vi ansträngde oss...
Check yourself and I'm out.
Någon som såg när det var två idioter som körde jävla typ wrestling i mittgången? på ena campingen,slutade med att killen med sverige tröjha låg och kved på backen med kraftigt ryggont,fy fan vad jag skratta åt idioterna.
"finns inte ens bazooka pistol..sökte op google"
madmadde F18 haha det är mkt möjligt .. den kan ha hamnat typ varsomhelst .. hittat en? =) dig såg jag i hultan by the way!
mjao!
DannyDawg P60: Jag såg bara han med sverige tröjan,han som fick all stryk.han hade inget skägg,möjligt att den andra hade det..
"finns inte ens bazooka pistol..sökte op google"
VaginaFabian jag det undrar jag också men de skrek att brudar va skit och horor/slampor mest hela tiden..
det hörde inte jag men de var ganska läskiga iaf.. hehe
sjuka grejer alla var med om! fattar dock inte hur alla kunde träffa så många whoare... VaginaFabian hehe vette fan, jag stod brevid tjejen som skrek "oooranism" då gick han fram till henne (hennes sida av scenen) då hade hon rakat huvet o sparat håret på ett ställe i form av ett hjärta, hon sa att det var hennes kärlek till dem... han typ öh cool.. hehe ganska kul!
agerrdie Absolut var det vi! :) haha.. hoppade du inte? Salvebyn? nääe, vet ja inte!.. hmm..
jacob_treo P20 var det killen på jkamet som dansade så jävla ryckigt?? men det var rätt schysst musik!!
agerrdie För att vi hoppade hopprep? Nääe, de flesta hade barnasinnet kvar och tyckte det var jätteskoj och hoppa! fan, man får väl bjuda på sig själv lite?
det bästa med detta årets hultsfred var lätt fotbollen och dansen i Atlantistältet på nätterna =) hehe det man såg av delited people var även det grymt... haha såg också wrestlingtyperna, fan vad de såg roliga ut. Var fruktansvärt många poppare på hultan i år däremot. Träffade inte en enda whoamänniska tror jag. Nån kanske men ingen man kände till. Lite tråkigt faktiskt. Vilken flagga tycker ni var grymmast? Själv skulle jag nog lägga min röst på den långa smala lundflaggan (hehe kanske är lite partisk)
fri_da Hur kunde du missa alla whoare? hehe.. var ju huuur mycket folk som helst!