Hultsfred, vad tyckte ni?
om allt, campingen, banden, etc etc...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säger bara en sak! Snoop dogg!
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
campingen funkade, valde lite dåligt ställe bara. bästa spelningen var lätt mars volta, sen var ju soad o immortal technique jävligt grymt. så jävla trist att johnossi fick spela på stora dans, helt omöjligt att ta sig in och se..
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
apan på rookiescenen var ju enormt bra.. andra favoriter var immortal technique, r.a the rugged man och soad. campingen vaar jobbig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första hultsfred för mig och det var sådär måste jag säga.. var jävligt seg på alla spelningar som jag var på så det var väl inte överkuligast.. det roligaste var öl med mina polare vid tälten.. o det kan jag ju göra hemma... kommer nog inte tillbaka.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Vi hade underbar plats att campa på, så det var riktigt fint. Sen såg jag bara 4 eller 5 konserter och de var också riktigt bra.
campingen va skönast fan, Camp Haninge for life! soad o snoop och kristet uteseende va skönast.
nån jävel snodde vår skåneflagga inatt.
mars volta rockade röven av allt! täby-campet, där jag bodde, va fetast. vi hade dom största flaggorna på hela ängen. i övrigt så e jag nöjd med det mesta. va det fler än jag som öppnade dagarna med ett morrondopp i hulingen med några öl o ett packe cigg? det gjorde så man blev pigg igen. robyn va grym oxå. jag hade riktigt låga förväntningar o det slutade med att jag blev kär i henne.
frågor på det?
tycker mars volta va sämst... acke_banan då bodde vi grannar,, :-p
jaså? då måste jag ju fråga om du spelade sten sax påse med dom där godisnissarna. jag torskade 6ggr..
frågor på det?
hultan var sjukt fett i år! jag e pepp som fan fortfarande! allt var bara så jävla hett!
Skåne!
acke_banan haha ja, vann några gånger faktistk... :-p
campingen var underbar. Umeå/Skellefteå boysen var så jävla bäst. att knega där gick jättebra och jlu är den bästa kompisen någonsin. bränna ner Kött Kamps flagga var nog roligat. M.I.A var grym, Snoop var retard(missade tough alliance pga snoop) men bra, Immortal rocka, Donnas och le tigre var super, Moneybrother fick mig att skrika tills det att jag blev hes. The Ark fick mig att bli nostalgisk(OLA!) Flogging Molly fick mig att vilja flytta till Dublin, Håkan Hellström får fortfarande mig att rodna och nästan tjuta, och The Hives har faktiskt blivit för mycket. Stopp. Alla andra man såg var också grymma. Speciellt killen som sjöng innan damon från bounce på st dans. Melli eller något sånt hette han. Vilken röst. Blev alldeles iiiih och åååh. 14 igen. Hultsfred 2005 var lyckat som fan.
I´m with stupid--->
Borde inte ha gått på Cult Of Luna. De var sjukt sega och Mars Volta var visst grymma.
I´m with stupid--->
tyckte mia va helt sämst... floggin molly va riktigt najs.
VAFAN var det som luktade så in i helvete äckligt vart man än gick? det luktade värre än bajamajorna... typ nån blandning av surt, ruttet kött och söttma. USH!
creds till kamraterna som körde på trots strömavbrott i jamobilen. truppen var bra, juste med målningen på scenen. timbuk är guld som alltid. manson ägde. soad var okej. sen alla andra var oxå super. nu stinker jag å väntar på skjutsen. badkaret here i come!
-masturbation is not a crime-
btw, bästa campet: mein camp. men må de jävlarna som snodde vår flagga brinna i helvetet i all evighet. amen.
-masturbation is not a crime-
crashdiet var bäst. lukten var sämst. kinesvagnen hade godast mat.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
M.I.A och vädret va bäst.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Jag vet inte vad som var bäst.. Antagligen gubben med sälen! eller vad säger du mellanöl?! hahaha.. Förutom det så var dom jag hängde med, solen & ölen det bästa!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Haha ja fyfan va hårt. Han var så jävla klockren. Det är utan tvekan det bästa minnet från i år.
Planka var lika lätt som vanligt, propps för slöa vakter :)
CAMPIONI!
Tyckte väl att det mesta var ok, hajade dock till lite när form one körde: "Form One´s here, the most rugged in the place, ...I rub it in your face." Det kändes inte helt äkta, RA är lika ruggig som Svullo, OCH han kan rappa =)
http://fredpajorden.com
"slayer, fyfan fyfan fyfan", "vill du köpa min kropp för en silver femma?" .. Någon som tyckte att "knull tältet" var riktigt dryga?
Vi vid "Att knulla är väl inte att tänka på?" tältet var bäst, snällast, finast och underbarast.. så.. vad menar du med det? om du nu menar det tältet vill säga..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
sämst var förresten den nakna killen med magväska. usch.
""slayer, fyfan fyfan fyfan", "vill du köpa min kropp för en silver femma?"" hänger inte med i knulltältet. Emelie: tror nog inte att du var där. Satt en kille på asfalten och raggade en massa tjejer och han hade en skylt som det stod "knull tältet".
emelie: du ska kanske gå in på den där här länken, så får du se det tältet du menade :)
www.hultsfred.tv
Jo, det är vårt camp! Visste väl det.. och vadå dryga? vi var fortfarande bäst!
Nee *..emelie..* - Det var en kille på andra sidan som höll en lapp konstant där det stod "knulltältet". Sopa :P
http://www.jorego.com/oskuld.jpg ganska många gånger jag vart av med oskulden.
"Öh du snygga tjejen, åh nej, inte du"
"De ba' rrrazzla"
"Pissbomb"
"HUNDEN KATTEN GLASSEN"
"Slipknot i kesos tält"
MAN MADE GOD!
campingen rockade som alltid, festivalen i övrigt har jag ingen aning om..
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
DU är sopa!! Det är ju vårat tält!! haha.. blindstyre! ne men en kjamiz! hahaha..
såg många bra spelningar, flogging molly var nog det sjukaste jag va med om... robyn var största överraskning. sirkus alfon var jävligt roliga också... bodde i leran på ängen men man lärde sig att hitta mellan lerpölarna tillslut. grymt trevligt grannar, helt meningslöst att ta med egen öl :) hallå eller!
heja hif!
alltså hultsfred var som vanligt, dvs helt okej, varken mer eller mindre. nu äre roskilde som gäller! PPEEEEpppp
baeng
snorty - "sämst var förresten den nakna killen med magväska. usch." haha det var min kompis f.d klasskamrat. vad gjorde han som var sämst? (förutom att han var naken med endast en magväska?)
baeng
YEEEEEEAH!
Pack! Pack! Pack!
Han nakna killen minns jag. Han va rätt soft. Såg ett gäng lirare som sprang helnakna med endast en strumpa för kuken.
made_in_japan F12 han var naken med en magväska! jag menar att inte att vara elak, men det kändes inte helt kosher. han gjorde min festival så mycket billigare genom att alltid dyka upp någonstans i ens närhet och döda min matlust, iofs. så på något sätt var han bra.
made_in_japan var ni och sjöng nåt med mej?
MAN MADE GOD!
R.A The Ruggedman! YEEEEEEEEEEEEEEEAH!
iiiii
hahaha.. var det han nakna killen med genomskillning regnrock eller fanns det två? hmm.. Vare någon mer än jag & mellanöl som träffade "Sälmannen"? hahaha..
det var la bra men rejält skabbigt när folk kissar sig själva i munnen m.m. sköjj att träffa lite folk. capone @ whoa är fan världens roligaste grabb.
----------------------
Haha ja capone va så jävla slirig när jag träffa honom.
hultsfred var riktigt ös i år!!!! spermaaaaaaaaaa
we ruled the school..
mellanöl haha :) du och emelie o legoland var ju inte dåligt fulla när ni ramla in i vårt camp =O
----------------------