HAHAH! för mellanöl var inget slirig utanför vårt tält eller.. hahah! så jävla skoj! var det någon som träffade spermajouren?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag såg inge knull-campet i träsket, men inte några andras, skulle man känt igen några eller?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
jag träffade en kille som gick med en varningstriangel på kuk och sålde könsjukdomar om det är han du menar?
----------------------
zerox haha ja då var vi rätt fulla. legoland trilla av stolen när han somna i den och hade den på sig när han låg på marken sen.
hahahha nice. reml hade ju först målade armar sen kom han dagen efter och hade målat tredje benet om man säger så :S
----------------------
jag missade millencollin & mars volta. fett dåligt gjort av mig. snoop var retard (citerar någon som redan skrivit). manson och soad var tokgrymma live. looptroop fick mig att börja grina /nästan/ igen. the ark rockade min värld och var dom enda som fick mig att dansa. moneybrother var toksämst :/ fick ett nytt smeknamn: ulba . dock inte speciellt fint . sköna citat, nya ordspråk och uttryck: - "handbollsträ" - "mina ögon är så jävla hårda" - "jävla hepatitluder" - "du, akta dig så jag inte får aids" - "ta de lugnt fan" - "5 kilos morakniv i rajan" missade lite för "många" konserter och var allmänt efterbliven, mest hela tiden, så det var lite jobbigt. men men : ] det är festival.
det va grymt som fan, looptroop, snoop & AP ägde. men va hete era camp då? kanske va där :P
www.soundcloud.com/hjalleprod
jag hängde med zerox,legoland och mellanöl. och ******emelie*** med stjärnor.. söp mycket,åt lite och minns inget!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vårat camp hette "Att knulla är väl inte att tänka på!".. ni som missade det är kassa!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
stjärnapunktpunkt emelie punkt punkt stjärna. var klen när jag hälsade på ! :(
----------------------
Träffa heller ingen från whoa.. Karlstad Camp eller Busylivin Camp hade vi...ingen som va där? ;)
www.soundcloud.com/hjalleprod
zerox jaa, jag var seg som fan.. hade så jävla ont i halsen/magen så jag kunde inte dricka nått.. knappt vatten! : (
fan då skulle du sett killen i vårt camp som drog i sig 30 sofiero och en vodka. han spydde inte lite :D
----------------------
Vem fan vare som snodde bårt flak me cider ur tältet mitt!? träd fram! Måste bara säga att Aftonbladet och Expressens skribenter på plats SÖG APARSEL, ÄCKLIGA JÄVLA MONGON Slipknot, SOAD, Manson, Snoop Hives och många mer, tack för att ni gjorde denna h-fred till ett oförglömeligt ögonblick
*..emelie..* F20 jag tänkte hälsa på. mindes att du nämnde det när du raggade skjuts i natttråden dagen innan festivalen drog igång.... men jag deckade av för mycket vodka :D vid 22:00 samma dag som jag tänkte hälsa på..:P..sedan glömde jag självklart bort det...;)..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CameraObscura men vad du är kass! haha.. ; ) alla verkar ha glömt att komma till oss.. : / äsch, vi kanske syntes ute på slirandet.. det vet man ju aldrig! : D
snorty - haha jag förstår dej verkligen. det värsta var att när vi stod och pratade med honom så kom minst 50 pers och tog honom på röven, vem FAAN vill ta nåt sånt skabb på röven?! och så var han helt normal, han berättade att han hade varit inne i stan och köpt luftmadrass och blabla medans han stod helt näck. weird var ordet. jorego P21 - hahaha, ja en snabbis :) minns du inte? hur mår dina armar förresten? phatie - hm, vinkade du till mej och utter på the ark vid pommes-ståndet? vi fattade inte vem det var men utter trodde att det var du...
baeng
jag gör om min lista förresten. bäst var: m.i.a, vädret och made_in_japan ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
made_in_japan jo jag minns en snabbis, men tänkte om vi sågs nå mer? minnet suger :P jofan, vart hemma hos en polares morsa som är sjuksköterska idag och fick lite tips. haha, ett till ganska bra citat: "lego, sluta pissa i vårt tält"
MAN MADE GOD!
utter - haha nusse dååå, utan dej hade jag iofs haft skittråkigt och hade fått sova i en nerbärsad sovsäck. (nej, jag har fortfarande inte kommit över det) jorego - jo vi skulle komma tillbaka men vi typ glömde av det. ni bodde ju jättedåligt. det var av ren slump att vi såg ert camp. ah aight, för dina armar såg ut att behöva lite help... :(
baeng
Tyckte det var skitbra. Bäst var kanske jamet inatt med vår lilla dansring mitt under Chords. Plus Immortal. Bodde i ett skabbigt camp med killar endast - Om ngn bad er att visa Draken/Oxen/Musslan/Grisen så var det mitt camp. Gick förresten förbi Att knulla är väl inte att tänka på?!-campet tre gånger, tänkte hälsa, men det var ju inget liv där. Så sitter man här med bakterier i halsen och brända fötter. Gotta love it.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Producent
2005-06-19 23:38
var det nån som låtsades vara jag i år igen eller? förra året skrev någon "cliche" på sitt tält och påstod att han var cliche från whoa. någon tjej skrev nån dag efter förra hultsfred att hon hade träffat mig där.. men icke sa nicke, har aldrig varit på festival. har detta upprepats? isåfall, nej, jag har inte träffat er =) hohoho.....
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
chords va tajtast på hela skiten.
Emelie: Läs min mening igen "emelie: du ska kanske gå in på den där här länken, så får du se det tältet du menade :) www.hultsfred.tv" Jag menade inte erat tält, jag menade mina grannar. Och mellanöl P20 hade rätt.
Det är ingen som har filmer? Om någon vågade ta med sig en kamera vill säga :)
www.erikbergstrom.se
oj va kul att man hade 3-4 dagar att säga obskyra saker till folk, tack!=)
strength
dirtyfist Thanks! Vart hittar jag filmer från live framträden? Om de ens finns några.
www.erikbergstrom.se
vet inte om dom har lagt upp några än. du får kolla runt där.
jag har halsfluss nu tror jag och alkoholen är nog fortfarande på väg ut ur mitt system..
ingen som softa med oss borta vid bajamajorna/vattenkranarna ? vi hade ett militärtält med tygbitar påsydda lite här å var.
BAGARMOSSEN
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
lätt det bästa Hultsfred! Så sjukt kul! made_in_japan sprang du runt med röda shorts och vattenpistol? =)
Lawless: håller med om att Kamraterna (Tingsek + Jason) var det absolut bästa upplevelsen på festivalen. Kort men fantastiskt bra!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
vi bodde 20 meter från målet, i ett husvagnstält med en pripps blå flagga på.
dirtyfist jag fattar fortfarande inte vad du menar.. men.. okej, jag ska försöka fatta om typ en vecka eller nått.. är för trött nu.. men förlåt att jag missuppfattade.. fraodi Lego sa att han hade träffat dej, då vart jag förbannad för att jag missade dej! : ( dummer.. haha..
SOAD va den keffaste spelningen... Looptroop va faktiskt det grymmaste på festivalen... hann inte se så mycket då man jobbade.. Men jag blev helt galen när jag stod längst bak vid Tex-mex maten och såg när dom släppte skynket på loop.... sprang typ längst fram! så otroligt bra
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
fri_da hehe, lätt att jag gjorde! blev du tvångsbesprutad (hehe) av mej eller? ;D f.ö så var fraodis flickvän ett stycke roligt kött.
baeng
made_in_japan var fan hur shysst som helst. fixade så jag fick skjuts och grejer! : ) bra tjej! : )
made_in_japan haha det bästa var "gapa så ska ja spruta dig i munnen" ;)
emelie - jag är glad över att jag kunde hjälpa dej :) haha du var hur skön som helst i din lego-tshirt! utter - hahaha ja juste, så sköt man ändå alltid i ögat på folk. jag är glad över att jag inte har kuk, illa med sagge i ögat :(
baeng
made_in_japan hehehe.. den var bäst den t-shirten! : ) alla kom fram och sa "Fan vad du är grym, du leker med lego!! Jag Älskar lego!!" och jag svarade "Ja, jag med, han sitter där nere!!" så pekade jag på jorego! hehe.. : )
emelie - hahaha ja, det tänkte jag inte på. att folk faktiskt kanske trodde att du menade lego som man leker med. iofs är det roligt att bygga med lego men kanske ännu roligare att leka med jorego :)
baeng
made_in_japan, hmm som jag har fattat det är det väll ändå oftast personer utan kuk som behöver oroa sig för sagg i ögat? ;)
jag hade alltid i hela mitt liv trott att det var legoland som kallades lego. men på hultsfred blev ja upplyst.
hahaha.. : ) det var så jävla skoj.. för alla blev sjuukt förvirrade när jag pekade på lego! haha.. att leka med jorego är det bästa.. för han är bäst! : )
nalia jag träffade nog dina vänner, en snubbe i den svarta skitsnygga ticking bombs tshirten? hehe, jag hade liksom en lego-tshirt på mej men ingen fattade att det var mej som nisse, keso och emelie lekte med?
MAN MADE GOD!
utter - men hur kul äre och vara ansvarig över nåns blindhet liksom? :/ emelie - ja, det hade varit mer logiskt om legoland kallades för lego, men jao. legoland såg f.ö som en anka!
baeng
made_in_japan haha.. neej! jorego låter lite som lego.. för legoland skulle man ju kunna ha en t-shirt som det står "Jag leker på legoland!" eller nått sånt.. jag vet inte! haha..
Lawless - bodde det någon shead och kristina med blonda dreads i erat camp?
baeng