Bästa var: Musiken, Ölen och människorna sämsta var: festivalbuss.com <- 6,5 timma till göteborg göttjobbat. dräggen och lukten
----------------------
Lawless - nopes, inte dem. alltså, dem bodde också på nåt flatcamp och jag menar, hur många flatcamps kunde det ha varit... zerox - menar du att resan tog 6,5 timmar eller sammanlagt med väntan?
baeng
made_in_japan F12 sammanlagt. om ni skulle kunna fixa reseledare så inte folk blir GLÖMDA på rastplatsen så skulle jag inte klagat på förseningar. men det var ju inte bra skött. jag langade in mitt bagage försöker gå in till min kompis som håller platser vad händer då? hmm då stog 30 pers med sitt baggage försökandes storma bussen.
----------------------
Vem hade "Titanic 1912 Swim Team"-tshirten? Den var sinnes snygg! Ville ha den :) Jag träffade ingen juuu.. Letade lite efter japan men du var spårlöst försvunnen.. Sen pallade jag inte gå runt o fråga alla om de hade whoa :P
CAMPIONI!
Rizmo P20 Jag hade en sån. Vet inte om jag hade den på mig. Tror nog att den bara låg i mitt tält hela tiden.
Rizmo - det bodde en kille bredvid oss som var så jääävla lik dej. men han var värmlänning så det var inte du :p zerox - jag tycker också att det behövdes fler reseledare, och typ mer organiserat. liksom okej, 4500 pers ska hem samtidigt åt olika håll men vafan, det var KAOS. vi reseledare led nog mer än er faktiskt. tänk dej att ta hand om så många bakfulla och irriterade människor och samtidigt vara bakfull och irriterad jälv men ändå vara trevlig och hålla koll på vilka man släpper på, om alla kommer med sitt sällskap och att rätt bagage kommer på rätt buss. sen så är det sjukt osmidigt att hålla platser till varandra, om alla i sällskapet gå på tillsammans så är ni garanterade plats bredvid varandra. jag gjorde hursomhelst mitt bästa.. Lawless - ye var ni stort camp då?
baeng
Lawless - 15 pers är iofs inte så många. det fanns nog fler flatcamps..
baeng
mellanöl Vart har du köpt den? :P
CAMPIONI!
made_in_japan F12 haha jo jag såg dig hade min packning i bussen du "sköte om". du såg helt panikslagen.
----------------------
Kom på en sak till big up till mellanöl legoland capone och resten av skåningarna för den göbbgoa dialekten man blev glad varje gång ni öppna käften :D
----------------------
made_in_japan, haha ah nu fattar jag vad du menade. trodde du menade att man som kille gick runt och oroade sig för att man skulle sagga sig själv i ögat typ :S
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
zerox P18 Haha, tror det var någon av er som sa till mig "förhelvete, fixa bort spyan i era halsar så jag hör vad ni säger" utter P18 Träffa inte jag dig?
jag träffade utter men presenterade mig som söt_flicka_fjorton på whoa :O
----------------------
utter - hahaha tyckte väl att du typ missförstod nånting :) zerox - ja vafan, jag mådde så jävla dåligt och jag visste typ lika lite som alla resenärerna. folk frågade efter bussar till städer som jag inte ens visste fanns på bredaste skånska.
baeng
mellanöl, hmmm. vardå? zerox, haha ja tänkte göra en efterlysning efter söt_flicka_fjorton. hon var ju så söt.
förresten, var det nån som fick en såndär aaaaaaaastöntig metalbibel? haha fyfan vad vi skrattade åt den. typ "jag var knarkare och djävulsdyrkare sen så såg jag mej i spegeln och såg hur ful jag var och blev kristen. jag hittade min hustru genom en kristen metaldejting-sida på internet. vi gifte och och fick finska barn. bli kristen du med. fast var helst knarkare och djävulsdyrkare först!"
baeng
utter Jag var med Legoland och *..emilie..* Hade en svart t-shirt med ett skepp och texten thepiratebay.org
Bra= Gåshud genom hela dance with the devil med immortal. 4dagars laddning inför Rugged man spelningen som resulterade i totalröjj! Yeeeah! Galet härj till Turbonegro spelningen. Konstant svineri och asgarv i bärs lifestyle campet. Fint väder. Att jag tog mig tid att duscha. Pizzaslizen vid Lilla ingången. Dåligt= Mini kebaben med bröd som kostade stjortan Missade en del spelningar som jag borde ha sett. Hade för lite energi till att dansa när USCB allstars gjorde en galet bra spelning. Kalla nätter som resulterar i mycket kläder när man lägger sig och bastu när man vaknar + Förkyldning :S Helt ok festival
Pack! Pack! Pack!
ja tyckte grabbarna som sålde korv höll fortet
fetstil i signaturen låt oss göda våra egon
mellanöl, ah då träffades vi nog. du kanske vet vem blondinen var som va typ helt aggro å stod å peka "åh där är den där jääveln" å verkade hata mig typ fast ja glömde fråga vad det var för fel på henne. vet du vem ja menar? :)
made_in_japan nej, ja å utter försöker reda ut detta på gb:n nu :D hah. jag vet iaf att ja inte vinkat till ngn. jag vinkar inte till folk jag inte är 100% säker på :) det blir så genant annars =p men jag stog iaf vid kiosk-grejen å köpte vatten med 3 vänner efter the ark!
utter Nej tyvärr :/ Har så jävla kasst minne av den kvällen. Man blev rätt slirig av att dricka öl i solen hela dagen.
mellanöl P20 Nä det var en svart.. men jag trodde han hade tryckt den själv o så.. så det var inte lika coolt längre, vill inte ha nån längre :P
CAMPIONI!
phatie - hhmmm, jag tror jag ljög lite för utter när vi stod där (sscchhh) för jag vet inte alls hur du ser ut men vinkningen vi fick av tjejen var typ inte "din stil" och vad som är din stil har jag absolut ingen aning om. jag bara bestämde mej för att det inte var du. hahaha argsint - jaaaa dem var hur sköna som helst. ville nästan köpa korv fastän jag hatar korv bara föratt dem var så balla
baeng
made_in_japan haha, fast nu har vi kommit på att det faktiskt jag som gjorde "peace" med fingrarna mot er ;)
phatie - hahaha okej. schysst att alla hänger med nu då ;)
baeng
made_in_japan F12 Vaa? Jag gick ju runt o snackade värmlänska hela tiden :|
CAMPIONI!
Rizmo - haha pff, ofta!
baeng
Kan någon säga HUR BRA Sean P var eller? Jävla tofflar, kanske är någon som redan gjort det i tråden och då blir jag en toffel.
phatie - ja, hänger med i om vem det var som vinkade till vem.
baeng
made_in_japan haha ok :) ja, nu hänger alla med.
utter here i am, come and take me
----------------------
seized F-1 "Visa hönan... jevla slyna!" haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"det heter inte våldtäkt, det heter överaskningsligg"
MAN MADE GOD!
en rolig sak var när ja stod å kissade vid ett stängsel typ runt klockan 17 så gick nåra rätt wejstade snubbar förbi å sa typ hej å fråga om ja visste nått om nån fest typ. åsen när ja vaknade mitt i natten å gick å kissade där igen typ klockan halv fem så kom samma killar förbi igen (asfulla) och typ stannade som om dom såg den där brinnande busken alla kristna tjatar om och skrek "HAN HAR KISSAT I ETT DYGN! HAN ÄR KISSGUD!!" typ :)
De som fick träffa mig ska skatta sig lyckliga, fråga zerox =D
strength
capone jag har verkligen för mej att jag träffade dej.. men jag är inte säker.. vet du?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
va nån vi den feta brasan i träsket?
*..emelie..*: jodå, du fick träffa mig, tror dock till tillstånd va berusat=) i gbg campet va det..
strength
DITT tillstånd skulle där stå.
strength
nån som käkade halvmeterskorven?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Capone haha, när var det då? var det när jag var med mellanöl och legoland? eller.. hmm.. jag var nog rätt tankad då ja! : D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
päronpung: Ingen tjej fick tyvärr smaka på den denna festival =)
strength
sellout JugendCAMP - känner du morten?
I´m with stupid--->
B_Werna om du menar ett tält som typ började brinna så var det vid mitt camp :] men om du menar där det typ mest bolmade rök så var det iaf väldigt nära mitt camp :]
klassist: blir husvagn för min del också.
strength
TonyO, the hives var ju faktiskt ovanligt omtänksamma. och citat som: "vi är 4 människor på instrument och 31 501 människor på sång" och "kan ni inte texten så sjung med fonetiskt som när man var fem år och kollade på dallas" kan man ju inte annat än älska.