I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hultsfred, vad tyckte ni?

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-06-21 16:22
Timbuktu. Chords. DJ Amato. Damn!. Loop Troop. Kamraterna. Sebbe. Breakmecanix. JuJu Records.
http://www.jujurecords.com

2005-06-21 16:32
capones raggande tar raggningsrepliker till en helt ny nivå.

Jag skiter väll om din pojkvänn sover i tältet här breve jag vill fortfarande knulla! eller dylikt!
----------------------

2005-06-21 16:49
Haha ja capone är en jävla lirare.

2005-06-21 17:07
Extragrejen vid Jamobilen var nice, när timbuk, chords, supreme och den där snubben från damn ( heter han svante?) körde det löser sig.
"Damnsnubben" hade ett helt underbart intro =)

Juju: Kommer det upp nån trevlig remix på hemsidan månne?
Vore kul om ni fick tid över nån gång...

Ja just det, äntligen fick man en lite större dos av sebbe, samt chords brorsa, mlt trevligt...
http://fredpajorden.com

2005-06-21 17:14
nån tjej kittlade mig under snoop så jag nästan ramlade ihop men annars va de nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-21 19:32
JohannaB

min norge-flagga fick du då inte :P
MAN MADE GOD!

2005-06-21 19:53
JohannaB F19
och så var du tvungen att banka på mitt tält när jag låg o sov så mysigt

jorego P21
du var väldigt vacker med din dräkt även lego t-shirten när alla dina "undersåtar" sprang runt med jag leker med lego t-shirtar
----------------------

2005-06-21 21:00
JohannaB

nej, men jag tror den låg inne hos mej när jag sov. i alla fall sista natten. den var längst fram på turbonegro och rockade lite, och längst fram på hives :P

zerox

träffade vi? hehe, kanske vi gjorde... klart jag var vacker, är jag alltid. ölmage fo lajf!
MAN MADE GOD!

2005-06-21 21:08
tror inte jag hälsade satt vid erat camp nere vid gräset men kände mig jäfla full och ville inte ställa mig up och spy ner campet. derhundt den jefeln tvingade ju mig o halsa
----------------------

2005-06-21 21:29
zerox

haha hunden kommer jag ihåg han hade också lite ölmage va?
MAN MADE GOD!

2005-06-21 21:35
ingen som köpte "en spark i huvudet för 5:-" ?
History is made by those who break the rules.

2005-06-21 21:46
phatie: vilket camp bodde du i?

2005-06-21 22:08
JohannaB

var det den längst fram så ja! :P var det du och dina vänner som bjöd på vin under turbonegro? fan va det var uppskattat. nästan så: i got erection! :P
MAN MADE GOD!

2005-06-21 22:45
FylleBult
jag såg några som gjorde det.. typ vid vårt camp.. dom fick tillochmed en spark extra!! haha.. så jävla skoj! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2005-06-21 23:48
Var det någon som såg flogging molly och tyckte det var dåligt?
detta har väl inte med så mycket att göra,, men ja

2005-06-21 23:49
Någon som har hittat en massa kläder som jag glömde kvar föresten??
Typ:
En brun ricky powel t-shirt med old school målare på (svartvitt foto)
En grön adidaströja
En svart noise-conspiracyluvtröja
En Svart luvtröja med ett stort F på bröstet (forum)

Är mycket anjelägen att få tillbax den bruna t-shirten... Tröjorna skulle inte heller skada.
Pack! Pack! Pack!

2005-06-22 01:02
bäst på festivalen var lätt flogging molly, tätt följt av turbonegro... även capone var bra. och mellanöl o legoland var lika sköna som alltid.

sämst var nog fan att jag inte tog en enda gratisgrejj under hela festivalen. + att jag missade soad och nin...
all the lazy dykes

2005-06-22 01:07
Gofi - fan vad illa att bli av med så snygga grejer :( men du lär inte få tillbaka dem. jag blev av med min absoluta favorittröja "BK-hjorten"-joggingöverdel samt ett par svart stuprörsjeans på hultan -03 och jag sörjer dem än idag :(
baeng

2005-06-22 12:14
suncar>> det finns redan en remix på "det löser sej". den är med på cd-singelen. men du kanske undrar om det kommer en remix med magnus tingsek (som sjöng och spelade gitarr, han är iofs inte med i damn) så kan vi inte svara på det nu. big up!
http://www.jujurecords.com

2005-06-22 12:17
Nån som vet vilka hemliga banden var? Glömde bort att kolla...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-22 13:19
aniii F16

de var Hellacopters, Sahara Hotnights och Sator.

RaubinRäp P19

ja sånt suger när man träffar trevligt folk på en festival och så ser man dom aldrig mer igen!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2005-06-22 13:23
de bästa spelningarna var RA The Rugged Man, SlipKnot, Immortal Technique, Manson och Nine Inch Nails.
andra som var riktigt feta var Addeboy VS. Cliff, Acid House Kings, Max Peezay, LAs Palmas, Cult Of Luna, Mars Volta, Le Tigre, Jaqee och System of A Down.

nån som vet vlka tjejerna som DJ:ade i Atlantis (tror det var första dagen) var ?? de spelade i alla fall grym musik!

2005-06-22 13:34
vill också tacka dig i blå jacka och glasögon som hängde med Las Palmas som fixade fram pengar så jag kunde köpa deras demo! jag hade bra 20 spänn och du la till resten för att ännu ett fan skulle få höra deras music! jävligt schysst asså! tack som fan!

2005-06-22 15:49
Juju: Alltså, jag vet att Tingsek inte är med i Damn!, jag menar den där snubben som dök upp och kompade på trummor, han var grym.

Han körde nåt i stil med att han gicke hem med en tjej fast utan kondom lr nåt, det var honom jag menade...

Förresten så vore det schysst om ni la ut lite smakprov på sessions som då, när ni bara jammar. Det är j-vligt hiphop =)
http://fredpajorden.com

2005-06-22 16:08
Spatserar mot campet ensam med en oboy i handen sisådär klockan 7 på fredagsmorgonen efter en sjukligt festlig afton i goda vänners lag. Jag sätter upp det långa festvalsmutsiga håret med en klämma o funderar för mig själv att det hade vart rånice med en smula mousse för att inte håret skulle skava så på skallbenet.
Ca tio meter senare, runt hörnet, står en galet skabbig snubbe. såsådär 17 år gammal, iklädd oskön punkinfluerad skinnväst och o skelar av fylla. Han har en mousseflaska i handen, vifftar slappt med den o frågar något sluddrigt men ack så artigt:
- Mousse..?
- Nej tack, det är bra. svarar jag rappt...

What are the odds?

2005-06-22 17:08
Made_in_japan
Jo det svider verkligen, jag tror inte heller att det finns nån chans att få tillbax grejerna men jag måste ju försöka :)

fan vad illa att bli av med så snygga grejer :(
haha, var det inte du som dissade min klädsmak för inte så länge sen :D
Pack! Pack! Pack!

2005-06-22 17:17
jorego
mjo det hade han jag med. =D vi är söta vi 2...
----------------------

2005-06-22 17:32
RaubinRäp

jag träffade en kille som sa att han hette robbinrap eller dylikt på whoa som skulle spela upp en låt. men sen försvann han in o vi med :)
----------------------

2005-06-22 17:45
Gofi - haha say what? gjorde jag? jag skulle aldrig dissa nån med adidaströja, det är ju mitt favvomärke!
baeng

2005-06-22 19:41
*..emelie..*
haha, det var min polare, det vart ganska populärt för han tjänade 560:- på dom lilla stunderna han höll på.. alltså han sparkade sig själv i huvudet ca 112 ggr :)
History is made by those who break the rules.
Moderator

2005-06-22 20:13
Hur fan kan folk klaga på campingen? Hade ni väntat er en ren och fin äng utan en massa fylla och en neger som gick runt med nagelsax och klippte varje morgon så att gräset skulle hållas ansat eller? Hade någon väntat sig rena och fräscha vattentoaletter som luktade tjejbajs? För övrigt så hade ju SKB gratis wc, godis och vatten om man bara orkade släpa sig in till Hultsfred varje gång man ville bajsa/en gång om dagen.
Alla konserter jag var på röjde som fan förutom Snoop som stod för en av de sämsta konserter jag någonsin varit på. Han satte bara på en skiva där typ Justin körde refrängen och sen gick han och försökte få alla att säga Snoop Dogg under tiden.

Var det förresten någon som gick förbi mitt tält? Det var alldeles vid Umeåskylten (de som delade ut godis), var av silver och hade Coin and Cleavage sprayat på sidan.
Umeåkillarnas band var för övrigt skönast!

"Vi har åkt hundra mil för att knulla"
"Vi samlar på mödomshinnor"
"Vill du vinna? Ge upp din hinna"
"Barn är också människor"
"Vi gör barn, med barn"
"Vill du ha en klubba..........i ditt sköte?"

Några citat som på ett snyggt sätt varvades in i musiken på banden.

Jag var där förra året och jag kommer tillbaka nästa år, med mer öl och mer pengar. 48 öl är för lite för fem dagars supande, dubbelt upp nästa år. Det enda jag egentligen har att klaga på är att mina campvänner var alldeles för oparty.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2005-06-22 21:34
grafflix P18
Sator? Är de kände eller? :/

Fan ta er som sa att Kent kanske skulle va hemliga! :(
Moderator

2005-06-22 23:02
Jag hoppades på Svenska Akademien men så blev det ju inte. Jävla förhoppningar.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2005-06-23 12:55
hahah.. jag gick o lurade i folk att det var oasis som skulle vara hemliga på lördagen. folk blev helt hysteriska.
all the lazy dykes

2005-06-23 15:05
aniii F16

ja de är väl rätt kända har jag för mig

2005-06-23 15:46
made_in_japan: Yes U did :)
Eller dissa å dissa... Jag dök helt enkelt inte åt din kompis som du auktionerade ut :P
Pack! Pack! Pack!

2005-06-23 17:05
B_Werna

öhm. vi hade inte direkt något namn för vårat camp.
vi hade iaf ett grönt partytält med en soad-"flagga" svajandes på kanten : ) och så spelade vi störd musik nästan 24/4 : )

2005-06-23 17:37
R.A the Rugged man va bäst. Helt klockren!
K.I.S
Killaz In Suits

2005-06-23 18:17
Gofi P21 - HAHA, juste. förlåt, jag var lite för hård tror jag :)
baeng

2005-06-23 18:25
ratmonkey, var hon piercad? i ansiktet?

2005-06-23 18:51
Så hon är min? ;P
Pack! Pack! Pack!

2005-06-23 18:55
Den buna ricky powell t-shirten är f ö funnen, jag hade packat den lite för bra bara...Så nu känns det lite bättre.
Pack! Pack! Pack!
Graffare

2005-06-23 18:55
jag hade skit kuuuuul! förutom att jag blev skallad på slipknot så att de bara forsa blod ur min näsa! men de e luuungt!
campingen va skönast som vanligt! och loop troop är alltid lika bra! + att jag träffa promoe! muahahah najs helt lyckat! :D
http://beltontorsk.tumblr.com/

2005-06-23 19:14
Gofi - haha nej.. :p du tappade ju bort dina snygga kläder. hahaha
baeng

2005-06-23 19:31
DAMN!! :)
Pack! Pack! Pack!

2005-06-23 19:34
;)
baeng

2005-06-23 19:56
btw, jag är jävla glad att jag träffade Mellanöl , Legoland och Kringlan !! Så jäävla sköna människior..

Och Jorego är fan världens bästa för han fixade biljett åt mej! han är bäst annars också iofs! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2005-06-23 19:59
btw, det skulle vara Superman-Kringlan!

2005-06-23 20:02
*..emelie..* & Jorego är nog de skönaste jag har träffat. Så kul som jag hade med dessa lirare går inte att förklara. Har nog aldrig skrattat så mycket i en vecka som jag gjorde den veckan.

"fina tjejen, du i röd polo, neee inte du."
"de ba razzla"

2005-06-25 01:44
hultsfred var sjukt jäkla grymt. jag saknar ord. så... det blir inga fler än dessa: <- återigen, jag saknar ord.