haha stabilt :P
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
hahahahah jaa justja det där jävla trummandet, jävla skevt det var hahaha.. mysig brasa på campingen i lördags förresten.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
väktare som försökte stoppa trummandet? vilka då?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
ja, lite som ett ironiskt reclaim..
RadiophonicOddity P21 de va några väktare som kom men drog rätt snabbt när de inte va nån som lyssna på dom..
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
haha...det var nog nötterna från PBB..dom är inte lika skillade som vi på secen >< o andra sidan undrade jag vad fan dom hade där o göra..
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
nog det sämsta året hittils..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
många som säger att det var skräpigt så inåthelvete...tråkigt att arrangörerna inte bryr sig om såna saker..
PDYLAN: Du som var så oehört negativ om P&L - varför köpte du pass o var där? Man lägger väl inte 750 spänn på något man tycker är värdelöst? RadiophonicOddity: Vilka arrangörer städer under en pågående festival? dom plockade skräp efter stägning alla dagarna The end: Festivalen blev typ slutsåld. ca 15 000 pers både fredag och lördag Knappt nå bråk hiphopen: Max Peezay gjorde en bra spelning & o hade mkt folk Looptroop gjorde väl en helt okej spelning? och lockade mkt folk!
1932 Då kanske P&L ska följa Roskilde som har många års erfarenhet. Att även städa under festivalens gång för besökarnas trivsel. Det är inte så mysigt att stå vid entrén och det är en massa överfulla soptunnor bredvid som stinker och glas splitter överallt. Det är trots allt en "stads" festival. Med många besökare som inte är sloiga festival mäniskor.
www.dalacamp.com
emecca: okej.
www.goldrush.se
1932: Om du läser vad jag skrev i tidigare inlägg så kanske det går upp ett ljus för dig lilla du..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PDYLAN: Jo, har läst allt du skrivit i denna tråd. men om du är så oerhört negativ och bara snackar skit om festivalen.. varför då betala för o få vara på festivalen?
"Jag ska dit, jag har köpt biljett. Tråkigt att missa en utav sveriges största festivaler som är i den staden man bor i, men som sagt så är jag jävligt bitter på det dåliga utbudet av hiphop vilket nog är ganska uppenbart vid det här laget. " Med facit i hand är det här årets festival det sämsta hittils.
PDYLAN: Ptja, om man enbart diggar hiphop.. så var väl inte P&L den festival man skulle lagt sina slantar på..
Goldrush om du vill svara på något jag skrev till 1932 så vist. Men skulle det inte underlätta för oss alla om du skulle ta och vara en och samma användare? Vad vet jag du kanske bara vill göra tråden större... 1932: Du är fortfarande välkomen att diskutera.
www.dalacamp.com
emecca: Råkade svara med fel användare Vad finns det o diskutera?
1932: Mm, precis. Dom som enbart lyssnar på Hiphop går nog inte på Peace And Love.
1932 : ptja, så svårt ska det väl inte vara o åtmindstone försöka hålla lite ordning. Det är ju nåt fel när man hör rykten från andra städer om hur vidrigt skitigt det var inne på området. Fast kanske lite svårt o förstå om man bara sitter o slickar röv på p&l komittén?
PDYLAN: Men för dom som har lite mer blandad smak så var nog årets festival bara finfint! RadiophonicOddity P21: Slickar röv på P&L komittén?
1932: Haha Ronny, jag vet att du försöker få det att låta som om jag endast lyssnar på hiphop, men så är inte fallet. Du får lov att respektera andras åsikter, det är en ren omöjlighet att ändra andras åsikter. Försök att förstå det.
PDYLAN: Gör du inte det då? Det var det jag trodde iaf och nej, jag försöker verkligen inte ändra andras åsikter lägg ner.
1932 Läs ovanstående inlägg.
PDYLAN: Läs 91an, nr 21 2004...
1932: Vilken jävla barnrumpa du är. Gå och kasta sand på någon jämnårig i sandlådan. Om du vore lika vältalig i det verkliga livet som du är på internet kanske nån tog dig på allavar.
PDYLAN: Vi säger så inte jag som sitter & snackar skit :p
PDYLAN: Jag trodde du bara lyssnade på hiphop, helt enkelt du har inte nämt nå annan musikstil här iaf men men
Ni som var där.. 3 fetaste grejerna tack? meine list: 1: Lo-fi-fnk 2: Max Peezay 3: Alice In Videoland
1932 : Så du menar att om jag hade klagat på det dåliga utbudet av dansband så hade jag endast lyssnat på dansband etc etc etc etc? Peace And Love är slut nu, sluta slicka deras röv du kommer ändå aldrig få en seriös post där.
PDYLAN: Nej, säger bara vad jag trodde. ok? Ja, Peace&Love är slut, det är väl då en tråd som denna är nästan mer aktuell då man snackar om sådant som var bu o bä på festivalen Kan inte du bara lägga ner med ditt skitsnack? Suck..
1932: Ja, Peace&Love är slut, det är väl då en tråd som denna är nästan mer aktuell då man snackar om sådant som var bu o bä på festivalen Jag tycker ärligt talat riktigt synd om dig Ronny..Förstår du inte att det är du som snackar en massa bull, att det är du som får igång diskussioner när du inte håller med vad andra tycker? Försök att respektera vad andra människor så slipper du ha så många emot dig. Jag tycker P&L's festival i år var det sämsta hittils, punkt. Det var det enda jag skrev. Att du inte kan respektera det, är ditt problem.
PDYLAN: Okej, Kul och höra att du tycker synd om mig! det hör säkert hemma i denna tråd oxo! Nopp, jag snackar inte skit. Att du orkar sitta o snacka såhär Pär? Jag respekterar det mesta som skrivs här men bara för det så får man väl diskutera? herregud
moppetrim: cat5 till borlänge igen snart då? ; )
moppetrim: då lär dom nog syftat på o komma tibax till P&L Festivalen :>
...
Cat5's ljudtekniker var cp! Jag stog i logen och peppade inför våran spelning (efter cat5) som så klart vart över en halvtimme försenad bara för att deras jävla ljudtekniker ville bygga om hela mixerbordet! ..annars hade jag stått och spelat plattor så det hade stått härliga till! Vive La Fete var apa bra! och jag fick en privat fotosession med Pattie Smith på stora scenen och vart omskriven i Aftonbladet för det. Lofi FNK var roligast när vi söp i hissen på S2 och nån hade snott alla skivor när jag skulle DJa på efterfesten. Hahaha! 14K betalande på fredan och 15K på Lördagen. Snuten jämförde Fredagen med en normal Tisdagnatt i Borlänge, Det är fan Peace and Love, så på den fronten lyckades de. Men annars håller jag med PDYLAN!
www.OffbeatFuckYeah.com
zän: haha nja jag stod å skrattade åt det, btw så var det både fredag och lördag :)
körde dom nåt nytt eller var det same'ol same'ol?
Skivsamlare
2006-07-24 13:28
Elof! Vi hittade din elektronicaskiva sista dagen, den var bra. vi gillar din musiksmak! återfås emot beskrivning.