Moderator
2007-04-23 20:40
tiesto kommer bli helt jävla tokigt, ibland buskis, ibland bra men hela tiden kul. såg en livedvd med honom på en förfest och det var...annorlunda.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
nosferatu & lhabia: ...och det var ju just det som var min poäng... det är inte lika många stor-stor-stor-stor-STOR-akter i år.... det sa jag ju redan på direkten att det var min poäng.... läs inte in ngt annat. jag har dessutom poängterat att jag tycker övrigt utbud är jämnare överlag än många tidigare år så......återigen: övertolka inte.
håller med priyan att det inte är lika tunga namn. mina polare te.x vet inte vilka qotsa,björk eller my chemical romance är och det är ändån headliners.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
elbianco
det är inte allt för långt, man hinner ta en öl på vägen och det är ju inte trist.
en stoor fördel med bussen är att ölen håller sig fin, så fin som den kan bli på festival i alla fall + frukosten, den fina frukosten. känns även skönt att ha ngnstans att sova, en mjuk madrass och sovsäck, med hyffsat säkert förvar för packningen.
takora
vi ses vid bussarna ;)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Ey!
Hörde
BEIRUT (US) hos eh kompis igår och blev riktigt jävla såld! :) Hur bra som helst! De har åkt upp direkt på min "Måste ses lista"
Ännu ett band man är skitpeppad på. Fan, hoppas inte allt för mycket krockar på schemat! :S
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
nice ska kolla när jag kommer hem :P har börjat kolla upp typ varje artist nu för att jag inte har en aning om vad det mesta är hehe :) upptäckte lcd soundsystem och tiesto som nog kommer ha en fet konsert
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lcd soundsystems nya platta är svinbra!
Fan va fett line-upen blev med QOTSA, EODM, Beastie boys, The Congos, LCD Soundsystem, Talib Kweli, The Who, Roky Erickson, etc! Köper biljetterna imorn, tjohoo!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Så de ska släppa några till? Isf hoppas jag på Grinderman, Foo Fighters samt The Jesus & Mary Chain (in my dreams, men de ska ju köra en reunion-turné i USA iaf), Pearl Jam kan man ju som vanligt glömma :P (fan att man inte har biljetter till spelningen i Köpenhamn!).Det är väl de jag kommer på på en rak arm.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
http://www.toptensomething.blogg.se
får jag bjuda på en öl i mitt tält?
Käft då.
http://www.toptensomething.blogg.se
hoppas fortfarande på pumpkins eller NIN i ett sent släpp
skriv kort, helst inte alls
Yes, imorrn ska jag köpa min biljett! Lycka!
me 2 :) hehe kommer kännas riktigt skönt att ha den
ellerhur. fast ticnet vill inte riktigt samarbeta med mig, kan man köpa direkt från atg?
tror inte det :P måste nog ha bokningskoden! tror jag iaf!
men ååhh! jag kommer inte in på ticnet.. :.(
ååhh, igen! det går ju inte att boka nu!!
Jag bokade OCH köpte min biljett idag! :D
Nosferatu Göttmos! Kan inte du boka en till och langa över bokningsnr? :) Snälla!
Moderator
2007-04-25 00:24
Tjänsten är stängd på grund av nattunderhåll (23.30 - 06.30) Du kan fortfarande söka och läsa om evenemangen, men inte logga in eller boka.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Ah då får du nog vänta tills imorgon! ;)
Legoland Jag vet... Det är dels därför som ticnet inte vill samarbeta riktigt. Den vill inte heller skicka över ett mail med mina uppgifter (prova på dagen också, inte fått ngt än!), den vill helt enkelt inte att jag åker till roskilde.
Moderator
2007-04-25 01:05
skumt, kollat din junkmail och sånt? annars ser jag vad jag hinner innan jobbet imorgon.
Legoland Tokkollat mina två mailadresser, finns inget. Ja, om du hinner så vore det grymt. Bara att skicka över ett meddelande!
men du får ju vänta tills imorgon. sen är det ju bara att logga in på ticnet. där har du ju bokningsnummer och så om du inte fått något mail..
Nosferatu Men... Jag satt ju och kämpade med ticnet tidigare idag, skrev in mailadressen för att få mina inloggningsuppgifter, inte kommit ngt än. Har även försökt att regga om mig men då står det bara att jag redan finns med. Har dock styrt upp med en vän, hon skulle boka två om hon hinner, sen ska legoland (hoppas!) fixa. Du kan ju ockå fixa. Försten får ett fint pris vid bron kl 1200 på fredagen, eller ngt! Jag vill bara ha min biljett innan jag slösar pengarna på annat, som jag gjorde förra månaden!
När jag bokade fyllde jag bara i mina uppgifter och lösenord (var ej reggad på ticnet tidigare) så stod det att mitt login-id var mitt mobilnr med -2 på slutet. Loggade in och där var mitt bokningsnummer för biljetterna. Sen var det bara att ha med sig det och hämta ut! Aja. Det lär ju lösa sig ska du se! :)
Ganska lustigt att Roskilde 04 så var det faktiskt en person som blev gripen av någon halvfigur till noobsnut pga att hon rökte cannabis. (2004 infördes en mer restrektiv drogpolitik i Danmark) Det blev ett jävla liv efter det och Roskildes talesman Esben Danielsen skrev då:Dear festival folks , We are aware that a VERY disagreable episode in 2004 has given some people the impression that we have changed our policy on hash. This is NOT THE CASE. 2005 will not be any different than it was in 2004, 2003, 2002 and so on. In 2004 the Danish government forwarded a new law about drugs. A law that was much tougher on drugs than before and a signal to the police about taking serious action on drugs including hash. The law came into effect on July 1st 2004 - Thursday during roskilde Festival. This created some confusion among us at the festival and resulted in a Dutch girl being thrown out of the festival. Luckily everybody wisened up and the following day everyone apologised to the girl and gave her back her wristband with many apologies. We are very sorry for this incident and spent much energy stating this to as many media as possible under the festival in order to avoid any confusion. Hopefully this clears up any misunderstandings. Esben Danielsen Spokesman, roskilde Festival. Bevar Christiania!
Moderator
2007-04-25 07:26
dem verkar inte skicka ut mail med mitt lösenord, men jag kom på att det är ju bara att gå till ditt atgombud och säga vad du vill ha så skriver dem ut det till dig :)
Legoland yeah, så det går att fixa direkt? Ballt. Ska springa till första, bästa atg efter plugget och styra upp en fin biljett :)
yeees, nu har jag det fixat. =)
Moderator
2007-04-25 11:53
fett! vi ses säkert där om vi bor på samma ställe som i fjol. bara ett stenkast från busskampingen då.
Legoland Säger du det! Du får ha ngn legoland-flagga eller så, får då kanske jag vågar mig fram och säger hej! Annars är du varmt välkommen till våra fina bussar, jag är den spinkige jäveln som springer runt med två öl och är söt :)
Moderator
2007-04-25 13:36
fett, vi är sunrise rave. förhoppningsvis märks vi. gapiga helsingborgare som spelar musik till solen går upp. spinkig brud, två öl och söt check.
Ska hålla ögonen (eller öronen) öppna. Jag är rätt svag för skånskan, hör den på flera meters håll, så det ska nog inte bli ngr problem.
Vi bor alltid på west. Jag tror vid C. Men jag hittar ingen karta och kan ju minas lite fel. Men har för mig att det alltid är vid C på West.. Vi kommer bli fett camp i år. 10-20 pers.. Måste fixa någon nice festivalflagga bara..
OCH så måste jag laga min precious.. Min Djembe!!
Ja C var det! :D Best camping spot in the whole world!!
ska vi ordna en supernördig whoa träff :) hade varit ball
vi bor alltid vid den spritvagen, vet ej vad det området heter men rätt nice ställe
Det finns väl spritvagnar lite här och var? Vi bodde relativt nära bajjamajorna och spritvagnen på C förra året..
jag tror nog det var på C vi bodde, vid basketplanen ungefär :)
detta året kommer vara kickass.. ska hämta ut biljett om 30 min! yay!
sen låg där ett buskage rätt nära och gick man igenom det och klättra över ett litet staket så var man inne på roskilde fotbollsplan :) riktigt ball att skjuta straffar på varandra sådär på eftermiddan :P
Fattar inte varför folk envisas om att bo på west :S
•pave paradise•
för att east är en budget variant av west