Hehe grymt.. Hänger ni på west eller east?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
fan! skulle börja jobba nu nyligen men så var jag tvungen att sjukskriva mig i minst 2 veckor och sen när jag börjar igen så kommer jag säkert inte få ta ledigt så snabbt :S fan fan fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ajajaj då! Jag spikade min semester i januari för säkerhets skull! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
har fixat biljett å allt :S ska jobba gärnet sen förska övertala bossen.. han kanske går med på att jag drar dit 4 dagar iallafall alltid något :S men fan vill säga upp mig nu igen bara för det..skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad kostar ölen i danmark?
Käft då.
roskildeiter är snälla! Mor har redan börjat säga åt mig att vara försiktig under festivalen, att jag ska skippa öl till frukost osv. Hör till att hon ska vara mammig varje år, innan festivalen. :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Nosferatu Ingen aning faktiskt, det ar nog dom andra i ganget som kommer bestamma det da dom ar gamla veteraner. Vart ar bast enligt dig? Vill garna ha det relativt nara till saker och ting, och absolut inte i narheten av det tysta campingomradet :)
Fett surt att behova jobba, man far bona och be och hoppas pa det basta helt enkelt, din chef borde forhoppningsvis ha lite forstaelse for din situation
blazeanamaze !
pajson haha vad sott, mammor ar bra till mammiga saker, brukar jag alltid saga, och ol till frukost ar val oundvikligt :/
Har far du en pajfilm av mig med ett fint monster :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Explosions In The Sky ställer med största säkerhet in sin Roskildespelning då hela sommarturnén har blivit inställd bara några timmar sedan.
•pave paradise•
pajson F21 oh shit! vet din mosha om att du dricker öl till frukost? min tror inte ens att man dricker under en festival.
Din hojtlåda är tom.
Hur är det med fotografering på festivalen? är det tillåtet på festivalplatsen och vid scenen? jag har aldrig varit där så jag vet inte... Nu syftar jag inte på vanliga små kompakta digitalkameror som man kan gömma i byxfickan. Tänkte kånga med mig lite större utrustning. fast det har ingen betydelse vad man har för kamera om det är förbjudet :P
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
Är det lätt att ta sig till Roskilde från Köpenhamn? Jag köpte nämligen precis tågbiljett tur å retur dit från Stockholm, gick på 400 kr med just nu klass 2 biljett och det känns rätt värt. Hörde att det gick något slags pendeltåg från Köpenhamn? Vad kostar det och hur ofta går tågen? Tack!
FarmorBerit. Åh! Du var mig en mysig sak, tack för filmen.. väldigt underhållande :) Tur nog så äter jag bra med frukost innan första ölen knäcks, så mor behöver inte oroa sig! Rätt mysigt med mammighet. Chonbo. Hm, ja? Min vet exakt vad jag gör på festivaler, så det är rätt lugnt.
Moderator
2007-05-10 23:39
pjotor, ja det är bara ett byte (nåja två) till roskilde. det är bara följa alla andra med ryggsäckar så löser det sig. sen får du ta tåget från roskilde station till festivalen men då får du typ anstränga dig för att göra fel. haha hade fan inte klarat mig utan öl dem där tidiga timmarna. det är ju då man behöver det. då är ju tanken tom liksom.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Legoland Haha, ja... dom första timmarna är hårda. Men jag gör och får ju frulle varje morgon, ostmacka och öl smakar fan inte bra ihop. För att ta igen timmarna står oftast en wiskeyshot och väntar efter att frullen är färdigplockad. Men jag håller med om att dom första ölen behövs för att man ska bli lagom full för att palla.
det där festivaltåget går väl från campingen till bla köpenhamn?
är det inte bara till roskilde stad?
Moderator
2007-05-11 01:07
man bytte iallafall på vägen ner. var inte så uppmärksam på vägen hem.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
har för mig att vissa turer åker till köpenhamn. men inte helt säker..
Det viktigaste är att man kommer hela vägen, med eller utan byte :)
Vi ska typ ta en buss har jag for mig, efter att ha tagit taget fran stockholm? Jag kan ha fel, det ar en annan som haller i den saken, men hursomhelst star allt det dar pa deras hemsida, typ
har nagonstans. Det var fan vad jag gillade att lanka.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Vad trevligt att ni är vakna förresten, lite roskildefeelin inatt :)
Mjo men vafan, borde plugga men orka.
Har ni hört nya björk? Riktigt fet! :)
plugga nu? det går ju inte riktigt. Vad ska pluggas?
nos åh, justfan... det var ju det jag skulle göra idag, tack för påminnelsen!
Sitter och lyssnar på björks senaste nu, låter ju riktigt bra. Var lite rädd för att det skulle vara överspexigt, men detta är ju bara fint!
nya namn idag! LAURENT GARNIER (F) played as a DJ in the late 80s when the danceable Madchester sound started to shape up. He is a legendary name on the electronic scene today. GOJIRA (F) plays progressive death metal. The Frenchmen's role models are technical masterminds such as Meshuggah and Mastodon. The band's name is Japanese for Godzilla, and the earth rumbles just as much when this band is playing as when the legendary movie monster attacks the city. JØDEN (DK) balances easily between dry humour, Bay Area rap and charitable doses of severity, and DJ Static's pumping production is an enthusiastic background. Jøden performs in connection with Roskillz. JENS LEKMAN (S) has a crooning voice that may be reminiscent of Morrissey. Furthermore, he has a talent for simple and catchy arrangements which call for comparisons to Stephen Merritt of The Magnetic Fields. NILS M/SKILS (N) is a diligent hip hop activist who plays at Pavilion Junior - the stage for Nordic upcoming talents. His talented treatments of sentences and rhythms have been presented solo - but also as a battler and a label founder. SLARAFFENLAND (DK/S) sounds like an alternate universe of energy where you can meet the jazz daredevil John Zorn on a street corner, playing shoegazer rock with Mogwai. SOULSAVERS feat. MARK LANEGAN (UK/US) mix country, rock, blues, soul and gospel with Lanegan's well-known impressive voice from beyond the grave. His voice belongs in the same smoke-filled bar room where you find Tom Waits and Lee Hazlewood staring into their glasses of whiskey. SPIRITUALIZED - ACOUSTIC MAINLINES (UK) is an intimate space odyssey with strings, acoustic guitar and choral singers through one of the most exquisite catalogues from a broken heart. Jason Spaceman's ascending songs about love and the pitfalls of life have made him one of the most important names in alternative rock, first with Spacemen 3 and since as front man in Spiritualized. STRUNG OUT (US) belongs in the darker and more tattooed end of the American West Coast punk scene. The songs revolve around abuse and emptiness and may be reminiscent of Bad Religion if they hung out more with the lads from Suicidal Tendencies.
SOULSAVERS feat. MARK LANEGAN (UK/US) dom blir jag lite nyfiken på, resten verkar inte så intressant.. men, vafan! dom har ju en hel del annat bra bokat sen tidigare!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
ja det låter sjukt nice! Om det nu är som Waits liksom!! Annars är ju Strung Out gamla barndoms minnen typ. Kan vara lite kul att se :)
Ah, det blir bara bättre och bättre. Lanegan ska bli fint, låter väldigt bra :D
LAURENT GARNIER lär man väl vilja se också..
haha äääh, ni kommer aldrig se alla dom där artisterna. ni vet hur det blir...
skriv kort, helst inte alls
Jens Lekman - Sveriges mest överskattade artist
http://www.toptensomething.blogg.se
är några stycken som vill vara med och slåss om den titeln iofs
tiesto är ju årets bokning! aaaahhh fan vad KUL att se honom! fattar ni inte hur grymt det kommer bli?!!
klick jag är ingen trance-tjej egentligen men trots det (eller kanske därför :P) så var fan tiesto droppen som fick bägaren att boka in roskilde! (och alla stenhårda psytrance & hardtrance-fans kan ju vara pretantiösa nån annanstans :)
...jaja. det finns en del annat. men jag hade nog nästan åkt dit enbart för honom.... :D:D
tiesto kommer bli fett! :)
soulchild det blir ändring på det i år. i år ska det ses på spelningar, så det så!
haha...vill gärna se ditt facit efteråt ;-)
soulchild: Jag såg 33 band förra året, BIZA-YAAAATCH! ;) Strung Out och Lanegan=mysbokningar.
•pave paradise•
hehe men du är ju uttalat där för musiken.
Fan så trevligt med strung out och + i kanten för Laurent
joråsåatt
soulchild deal! skickar över ett inlägg med alla band jag sett efteråt. Varit kass på det i alla år, men i år orkar jag inte riktigt med att missa så mycket. så det så!
alla vet att ni inte ens kommer se hälften av skiten ni har planerat att se. sluta lura er själva, kommer bara bli ledsna. jag har planerat in 4 akter som måste ses. om det blir fler så är det en bonus. var realistiska, barn
Din hojtlåda är tom.
Chonbo: Vad vet du, egentligen? Jag såg alla band jag ville se förutom 3 som krockade i schemat. SÅ, snacka inte, mmmkay? :)
•pave paradise•
Jag så typ 10 - 15 band förra året. Jävligt starkt gjort tycker jag! Så jag antar att jag kanske kommer se hälften av alla jag vill se i år. (blir väl ca 20st) Ska fan dricka mer öl på festivalområdet. Det är ju där skon klämmer.
men helt seriöst, inget ed banger? roskilde som brukar va så jävla före med vilka band som e hetast. får hoppas att man inte blir besviken i sista utanonnseringen. sjukt bra line-up annars
Jag är starkat i världen
lhabia men jag menade människor. ingen ser mer än 10 akter på allvar.
Din hojtlåda är tom.
Moderator
2007-05-19 17:54
du är välkommen i vårt camp, typ agora e. kan inte 100% garantera att det finns tältplats men det tror jag ingen kan någonsin.
Chonbo: Otroligt moget. Ska man bara supa och knarka och knulla kan man lika gärna åka till Hultsfred eller något liknande.
•pave paradise•