Moderator
2007-12-12 12:52
uh tur :D tycker det skulle vara skumt om dem inte utannonserade släppet innan. jag gillade det året dem tapetserade med the hives afficher under sista spelningen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
hah va fasen? jag kunde inte rösta... troligtvis för att jag röstade på några band förra året. One vote per lifetime I guess...darn it!
snipp snapp snut
vad sänkte dom priset med? typ en hundring ? bah humbug!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det måste vara Kent. Detta skulle inte funka om de inte bokat ett band som Kent.
•pave paradise•
Fuck mayyyyn jag tänker vara full och trevlig HÖRS
Men lika glad är jag för det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-12-27 18:34
nån som har koll på spelsidorna? oddsen för att babyshambles ställer in? coolt iallafall. lär sälja biljetter. kommer dem går jag nog och tittar denna gången.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Grymt med Babyshambles, fast det ska nog mycket till om jag ska ta av min semestertid för att spy i kors med 16åringar på min semestertid.
Bull med bara pop/rock bokningar..
Moderator
2008-01-04 10:07
fast det är väl lite tidigt att gnälla på ett homogent startfält.
Graffare
2008-01-04 12:53
lös atmosphere dit då! hahah
http://metafourhiphop.com/
Indiepop och kass "metal" för hela slanten. Förutsägbart, tro det eller ej. Snart bokas nog Kent också.
•pave paradise•
Vem bryr sig om förutsägbart eller inte? Två av dom åtta mest önskade banden är med i det första släppet. Jag förstår inte hur man kan vända det till någonting negativt.
skriv kort, helst inte alls
Soulchild: Uppenbarligen du som kommenterar det. Jag gillar inte Hultsfred eller banden de bokar, and that's that.
•pave paradise•
Nej, jag skiter högaktningsfullt i om de bokar förutsägbara band eller inte. Jag hoppas de bokar band som festivalbesökarna vill se. Det gjorde de inte ifjol. I år verkar de vilja göra det. Det är bra. Men ärligt, vad är storyn bakom ditt extrema bias mot Hultsfred? Blivit nekad en pressack eller nåt sånt? :)
Hultsfred är hemmaplan för alla samtliga i min bekantskap som aldrig köpt en skiva, ser inte skillnad på Rage Against The Machine och Limp Bizkit, tror att Ryan Adams skrev "Wonderwall" och hävdar att de är musikfans. Alla dessa kommer tillbaks utan minne av att ha sett ett enda band och upptäcker en vecka senare att de slösat 10k på öl. DÄRFÖR gillar jag inte Hultsfred.
•pave paradise•
Haha. Vilket wack folk du känner...
Soulchild: Möjligen, men de är mina kompisar, så jag skäms inte för någon av dem. Jag undviker bara att besöka Hultsfred.
•pave paradise•
Önska ditt favvoband eller ditt egna band till Hultsfred'08http://www.snarthultsfredsfestival.net/onska_band.php Vilka önskade du? Själv önskade jag Rage Against the Machine, Daft Punk och Bad Religon
Konsertbesökare
2008-01-11 13:05
Synd att det är så få som 31 st (inkl. mig) har röstat på RATM. Kom igen nu folk.
Ja, det vore magist om RATM kom. Dom är ju bokade till Rock am Ring och PinkPop så dom är ju i europa i juni iaf.
Hangaround
2008-01-15 22:03
exakt! Hoppas de jobbar stenhårt på RATM!
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Man måste ha en monumental budget för att kunna boka Rage Against The Machine skulle jag tro.
•pave paradise•
Jag är ju så jävla orealistisk, men eftersom jag missade MBMA (vilket år det nu var) så vore en återförening på Hultsfred ruskigt coolt. Då skulle jag gå.
I tego arcana dei!
Moderator
2008-01-28 11:35
Nya namn: - The Hives - Danko Jones - Raised Fist - Hästpojken - Evergrey - The Only Ones - Jaymay - All Ends - Vanessa Brown - Billie The Vision & The Dancers - Die Mannequin - Nina Natri - Witchcraft - A Beautiful Friend - Kid Down fett som fan med raised fist, vilka andra band bör jag kolla uppp?
Som jag trodde.. ingen hiphop! Så jävla bull. The Hives gjorde galen spelning 05.
Billie The Vision & Dancers tycker jag personligen suger men kan tänka mig dra rätt bra, Hives, uj ... Babyshambles i kombo, och snart Kent, det kommer nog bli tillräckligt mot förra året. Danko är ju kul men gammal ost... HIM förstår jag inte varför de bokat, om jag uppfattat det rätt så blir det 04,06,07(?) och nu 08. Nej, nu vill vi se mer hiphop och mer kvalitativ rock...
Vad gäspigt...:(
•pave paradise•
jag är lite nyfiken på vanessa brown och jaymay.
Gief Incubus!
du är kär i mig.
vet du nåt eller hoppas du bara?
om du läser på forumen så spekuleras det rejält, har tjatat som fan på håkan och så, verkar som dom släpper dom imorrn
du är kär i mig.
håkans kommentar var ju typ "incubus? vi avvaktar nog med dom ett tag". som jag tolkat det är det inget riktigt stort band i morgondagens släpp. men jag hoppas givetvis att jag har fel.
jag tippar faktiskt på in flames, och något brittigt...
du är kär i mig.
www.rockparty.se
svettigt...
Nya namn: Rage against the machine (US) Serj Tankian (US) Rufus Wainwright (US) Black Lips (US) Arch Enemy (S) Adam Tensta (S) Miss Li (S) Johnossi (S) Sonny J (UK) Dreamboy (S) Andi Almqvist (S) Lazee (S)
Rock is not dead!
Fan...nu måste man till Hultsfred...
•pave paradise•
Helt sinnessjukt med Rage Against The Machine, jag hade egentligen tänkt mig förra året som mitt sista på festivalen men det får nog bli endagarsbiljett så fort jag vet vilken dag dom spelar...
Hoppas Rage Against The Machine spelar första dagen så jag hinner hem för att se Foo Fighters...fan ta er, Rockparty, som gör det så jävla svårt för mig.
•pave paradise•
Fan jag hade ju inte tänkt dra dit i år. Så bokar dom Rage..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Ihabia: Antagligen lär dom spela den 14e för att jävlas med EMA så som EMA jävlades med hultsfred, tyvärr.
Rock is not dead!
Antagligen. Roskilde lär väl boka Rage Against The Machine nu när Hultsfred bokat de så det löser sig nog ska vi se.
•pave paradise•
RAAAAAAAGE!!!!!!!!! HAHA! det är fan sinnes!!!! gåshuden vägrar fan försvinna.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Det är helt sjukt mäktigt
du är kär i mig.
Ouuff. Rage alltså. Då blir det väl att man får åka till hultan i år då. Det var faktiskt några år sedan senast
RATM=endagsbiljett får det bli
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
RATM det kommer bli så fett!!!!!!!!
Moderator
2008-02-12 17:03
helt otroligt. så bra. jag ska smeka alla i bokningsgruppen
är det verkligen sant att Zach de la Rocha ska stå på scenen? jag tror inte på det.