Jag flyr också dit på tisdag. Vi ses whoa! (haha nej, det gör vi inte)
Söker bilplats från Stockholm på torsdag eller fredag.
Jag kickar dit imorgonbitti. kommer kicka umeå campet detta året ;) CAMP TYCHO !!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan inte alla som drar till hultsfred från whoa skriva whoa i sin panna så man vet. vore lite kul kanske. hahahah. hm. jag tror jag ska göra det faktiskt. HÅLL UTKIK EFTER MIG hahah.
va
ses på ratm,o ken,o ngn till...
http://soundsof051.com/
Gillar ni hiphop ska ni ju INTE missa Prop Dylan
www.goldrush.se
vi åker från borås imorgon förmiddag. någon som vill åka med så hojta.
K.I.S Killaz In Suits
Syns där imorgon
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Kom precis på att min skrivare inte funkar så jag har varken schema eller karta. Får man det när man går in som på Roskilde eller?
•pave paradise•
Alla hiphop-skallar! Ta er till Stora Dans-scenen på lördag kl 14:00! Då kommer Prop Dylan att uppträda! One!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rage Against The Machine = värd varenda öre.
•pave paradise•
säker på det? sista 10 var han ju tydligen helt slut och bara knallade runt?
du är kär i mig.
Konsertbesökare
2008-06-13 13:28
Det var definitivt värt varenda öre. Aldrig vart på en bättre konsert. Någonsin.
Skivsamlare
2008-06-13 14:53
:( jag är så jälva sur att inte jag var där! min polare ringde upp mig när dom lirade och jag satt o lyssnade aslänge haha xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
De skulle ha kunnat stå helt stilla under hela konserten och ändå vara riktigt jävla bra.
•pave paradise•
Konsertbesökare
2008-06-13 17:31
Word lhabia. Håller på att ladda upp två klipp på YT nu. Pissigt ljud och ganska skakigt emellan åt, men det glädjer väl nån iaf. Hoppas jag.
Konsertbesökare
2008-06-13 17:41
Yee, särskrivning också. Emellanåt.*
Jag lägger upp lite bilder senare jag med, är fortfarande äckligt trött...
•pave paradise•
Missa inte Prop Dylan imorgon, 14:00 stora dans
http://www.mrofs.se
småiriterande publik på ratm, tväääärmycket folk men få som kunde sjunga med....killing in the name of o guerilla radio undantag...det var tryck men publiken dog stundvis....kanske pga all hoppande o sprit:D har vart på massa konserter men de den bästa konserten jag vart på o jag har svårt o tro att de nånsin kommer bli " slagen"...
JahmalJr: Publiken skrek, sjöng och snurrande runt i högsta fart under hela spelningen där jag stod. Var inte en enda lugn stund.
•pave paradise•
ja vet inte,de var välrdens drag i flera låtar sen typ blev de lugnt på ngt konstigt sätt,fick vibbar av att folk var slita,trötta,men de kanske hade me o göra var man stod ,jag förflyttade mej lite överallt under spelningen...på vissa ställen var trycket otrolig asså
Konsertbesökare
2008-06-14 13:04
LUGNT PÅ RAGE?! HAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH det är utan tvekan den olugnaste och på alla sätt bästa spelningen av alla slag jag någonsin varit på.. verkligen ett minne för livet.. endagsbiljett var perfekt också.. man klämde in alla värda artister på en dag (r.a.t.m, serj tankian och ken ring) och vädret var lugnt på alla tre.. rage och ken ring var fan den fetaste konserterna jag varit med om, fast på olika sätt.. aja aaaaaaaaahhhhhhh va fett.. så jävla typiskt av mig att ha en mobilkamera och inte ta ett enda fucking jävla kort.. lite segt.. kan nån förklara för mig varför man skulle köpa 3 dagars biljett för 1000:-(endast för att få tillgång till campingen), när man bara kunde gå in genom festivalentrén och sen gå runt området???? vi hade bara grönt torsdagsband men klarade oss på alla områden, fast ej genom campingentrén?? hahahha tur att vi inte köpte för 1000 spänn dom försökte lura oss
jag sa stundvis, ken va emo,skippa gärna lugna låtar nästa gång, Serj var nice,grym röst både live o skiva..bra konsert....RATM döda dock allt. skulle inte var fel RHCP nästa år ^^:D.
RATM looptroop The Hives och Prop Dylan var fetast
sen var det grymt att träffa looptroopkillarna och Henry Bowers!
Red Hot Chili Peppers har tagit en paus som med största säkerhet inte är över förrän om över ett år. Sen så har de varit fruktansvärt tråkiga live på sistone.
•pave paradise•
ja ,Henry Bowers var skit soft o tjöta med faktiskt..... ja du,jag har inte sett dom live o det är en av favoritbanden me så,tråkigt att jag missa Anti Flag faktiskt
Moderator
2008-06-15 20:18
en gång till avklarat. ett väldigt väldigt speciellt hultsfred år. bäst var rage, robyn, atmosphere & brother ali och 20 kronors baren vid udden. annars mycket kludd med område, faktiskt första gången jag upplevt att folk verkligen varit aggro och ja det var speciellt. men vafan det var en jävla rolig vecka. min kropp är helt sönder och det är väl facit nog.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
sådär , det var fantastiskt.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
gissa vem som plockade tom morellos plektrum hehe motherfucking pick of destiny! kom ner bara för rages skull och det var det enda bandet jag såg.. hmm nej, två blev det. såg anti flag också
Tungt med Promoe's gästande på Afasi och Filhty. Familjen var även han över förväntan.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Håkan var grömmast, no doubt. Camp Hästapick representin.
right on.
Fattar inte hur Stockholm City tänker som skickar ner en indiepoppare som utsände till Hultsfred... SJÄLVKLART ska man BARA fokusera på Säkert! och Looptroop Rockers och Håkan Hellström och alla andra artister som spelar i Sverige 23489238490238748234820983748932 gånger per år. Varför ska man ens lägga en sekund på att snacka om Rage Against The Machine eller Babyshambles eller Anti-Flag som gjorde sin första Sverige-spelning eller Paramore som säljer massa skivor i Sverige eller Danko Jones eller Serj Tankian när det finns ROBYN?! OMG!!! Suck...
•pave paradise•
Moderator
2008-06-17 21:22
Varken City eller Metro nämnde väl ratm-spelningen öht? Sjukt dåligt faktiskt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick