Skivsamlare
2008-05-09 17:27
haha fatta vad hela skiten kommer gunga av alla som hoppar när RATM spelar! fan funtar på att dra dit ändå.. :|
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
YES! ses snart då ;) ska vara funkis i år och panta burkar....uuuhh! R.A.T.M! Saigon hade också varit coolt om det stämmer
har varit på hultsfred 4 gånger och roskilde 4 gånger och tycker inte ens man kan jämföra det, lika kul!
Nya bokningar: Ken (med Saigon), Afasi& Filthy, the Cool Kids. plus UK indie grejer som vanligt. Väldigt överskott av sånt. Men nu är det ju så mycket bra hip-hop fixat att jag inte kan klaga...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
nån trevlig själ som söker efter bilplats? 2,3 platser finnes i min bil , pm
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Skivsamlare
2008-05-17 10:12
jag är ju dum i huvdet:D glömde skriva! bilen går från gbg, kan plocka upp folk på vägen om det inte är nån från gbg som är sugen!
Skivsamlare
2008-05-17 14:00
vi e 2 glada killar som letar efter bil att åka med ner t hultan! bor i örnsköldsvik. min kompis är trummis i ett band = cool! haha. skulle vara nice om vi hittade ngt samåkningsparatey!
nu kommer Prop Dylan med, mysigt:)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
prop dylan också? trevligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galet schysst med dead by april! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon som sett Prop Dylan eller afasi live? hört att både han och afasi är ganska dåliga live
Skivsamlare
2008-05-23 09:49
afasi körde bomfaleralla 3 gånger när han spelade här, haha suck.
haha okey när gjorde han det? han kanske spelat mer i år och lärt sig ett och annat
De allra flesta rap-akter är rätt risiga live, svenska rappare är verkligen inget undantag... är väl i princip bara Looptroop som kan mäta sig röj-mässigt med ett liveorienterat rockband av den typ som brukar återfinnas på festival.
1996: Spotrunnaz, fd Up Hygh är/var klockrena liveakter... Adam Tensta tycker jag har varit helt ok de gånger jag sett honom (korta set dock). Men generellt sett håller jag med dig om att mycket live-hiphop ofta är stentrist. Det handlar extremt mycket om publikkontakt och många är alldeles för dåliga på det. Men det är ingenting unikt för svenska rappare. På tisdag släpps spelschemat för årets festival. Jag förbereder mig på en överbelastad torsdag med många krockar på det jag vill se.
skriv kort, helst inte alls
Skivsamlare
2008-05-26 23:16
Någon som vet hur det är att planka in på festivalområdet, går det osv?
Nån som skall med festivalbussen från city terminalen i Sthlm på onsdag morgon?
Stackars, stackars Jimmy Eat World och Jaguar Love...
•pave paradise•
Missa inte Prop Dylan på lördagen...
www.goldrush.se
Fjorton dagar kvar, biljetten kom idag. Woop woop
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
jaha vad ska man packa då? någon som har några tips om bra saker man borde packa ner men alltid glömmer
Exe-Poused P0 ficklampa
10 dagar kvar! (åker på måndag)
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Skivsamlare
2008-05-31 13:50
jag har inga pengar kvar för hultan! dick!! allt har gått till studenten :( fan jag vill se ratm!!
någon som har koll på dden där brother ali? är han något att se?
exe-poused: Sök i diverse hiphop-forum här på whoa så får du se...
•pave paradise•
lhabia värst vad du ska vara mystisk
Menade mest att det lär finnas en hel del om honom redan skrivit på Whoa, och att det är effektivare att kolla igenom där än att fråga mig som inte är så otroligt förtjust i hiphop. Jag gillar en låt av Brother Ali och det är en där han gästar Atmosphere på Cats Van Bags , så det är inte världens bästa referens.
•pave paradise•
Exe-Poused För egen del kan jag säga som så att jag hellre skulle se Brother Ali än Atmosphere om jag var tvungen att välja. Han är sjukt grym... Kolla lite på youtube, rhymesayers hemsidor osv. Och om du gillar rap: köp hans skivor, garanterat ett bra köp.
Snart dags då... vet inte varför men har börjat spela miss le i bilen:S hur som åker den 11 chilledill
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
nån mer som börjar racet på måndag nästa vecka?
Högt liv
Hur säker kan man vara på att babyshambles kommer? är det en 50-50 chansning att åka ner för att se dom? Vore jävligt surt att åka ända ner till småland för 1 konsert och betala biljett och så kommer dom inte
Jag har redan nu bestämt att inte chanse på Babyshambles. Jag är inte ett stort fan utan tänkte göra en kort recension om deras spelning där nere men ringde chefen och bad om att få det ändrat. Inte värt att försöka.
•pave paradise•
Jag skulle inte åka ner enbart för Babyshambles. Däremot borde du kunna hitta fler band där som du gillar. Finns ju en del brittiskt, Futureheads t.ex kanske skulle smaka? Jag åker ner på måndag.
skriv kort, helst inte alls
Hur svårt kommer det att vara att få en inte-världens-sämsta-tältplats på onsdag mitt på dagen måntro?
Skivsamlare
2008-06-04 12:43
Jag åker ner enbart för Babyshambles ! hade inte dom kommit hade jag aldrig tänkt tanken på att sjappa dit.. Men självklart är band som Black Lips, RATM, Hästpojken och Brother Ali ett plus i kanten också.
crew okey aa har lyssnat in mig på Ali nu tycker han är en riktgt duktig rappare! funderar på att beställa lite skivor med honom men atmosphere kommer dem också till hultsfred?
Atmosphere feat. Brother Ali lirar, ja.
•pave paradise•
Fick precis klart att jag blir funkis i år :) Ses i entrén alla glada!
...and I'm out!
banden suger, men skit i det, blir 4e året iaf, pow pow br'ck bräck2!!!!!!!!11
lhabia what? säker på det? för mig att jag läste bara Brother Ali
Atmosphere feat. Brother Ali spelar endast tillsammans på Download i tre städer i USA och på Hultsfred såvitt jag vet. Så ja, jag är rätt säker.
•pave paradise•
Chione : Samma här, åker ner på måndag ^^
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Moderator
2008-06-04 23:30
atmosphere idag var det en tur till danmark för ölen. lördag så bär det av!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Hangaround
2008-06-06 21:33
blev bokat idag, tyvärr så åker jag inte föräns onsdagkväll p.ga. jobb. blir husvagn, några härifrån som kör med husvagn? ska se babyshambles mest för att se om Pete kissar på sig alt på nån annan, Atmo och givetvis Rage..resten får vi se osm vanligt. mer än tre spelningar sedda på en festival så har man missat poängen med det hela tycker jag iaf=)
valdes : Är också nere på måndag! Vi ses :)
...and I'm out!
Vi har två platser i bilen från Stockholm till Hultsfred. Vi åker imorgon, måndag, runt 13 . Pm:a om ni är intresserade!
Atmosphere & Brother ali blir fett.. Själv ska jag jobba där. Men är ledig under konserterna så blir nice nice :)
www.Myspace.com/Danilbeats