rainman el blanco i år kan man köpa endags för alla dagar, 750:-
Jag kommer och luktar gott torsdagkväll. Mobbas inte!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
angelika, Jag såg det nu. Grymt.
Thou shalt not make som noise for Detroit
Moderator
2009-06-27 04:02
emci alltid fachinerande med goda lukter på festival kommer ihåg när en kompis hade tvättat sitt hår i oparfymerad tvål på hultan en gång. kanske den bästa lukten nånsin. så nära att det gör ont nu.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
7 timmar kvar för mig.. och pesso, woho
Hur tar man sej hem egentligen? Gärna billigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Med tanke på att det inte blivit slutsålt så borde det väl vara fullt möjligt att köpa en biljett av random person vid tågstationen i Roskilde för en rimlig peng? Jag skulle stuckit ner först på tisdag pga arbetsintervju men företagets server ligger nere vilket gör att jag inte kan färdigställa min presentation och då kan jag fan likväl sätta mig på bussen redan ikväll.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Fick veta idag att jag ska dit dock kommer jag inte ha något sällskap som campar, så jag annonserar härmed efter campingpolare, hör av er ni som inte hunnit åka iväg!
Jag ska själv leecha på ett camp där jag känner en person. Anländer till roskilde 07.00 på onsdag och ska efter att jag lyckats ragga upp en biljett åka till området och ta igen för de tre dagarnas warm up jag missar.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
^Det finns billiga biljetter på Blocket. Nosferatu P29: Spritköket är bra, men under själva festivaldagarna tycker jag inte att det är värt att ta sig till acampet för att laga mat. Man blir bara kvar där då... Fish & Chipsen var billiga sist jag var där. Flottiga också :-) TrumpJR: Det är inte såå dyrt på festivalområdet, men så klart man kan gå till någon av affärerna i närheten som ligger ~15-20 min gång bort, beroende på var man bor.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
dåålig lineup, jätte dyrt = inte åka
69 - Try it you'll like it
dåålig lineup, jätte dyrt = inte åka
69 - Try it you'll like it
en sammanställning av veckan i roskilde... såg på kanye west och det var inte alls vad ja trodde.. besviken! sedan så ställde ju lil wayne in, katastrof! åkte ner för att kolla på honom och så kommer han inte... jävla fuck up!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Moderator
2009-07-05 20:35
det kommer ta ett par dagar för mig att sammanfatta mina minnesbilder. det var fett, men inte så roligt att ha feber i morse så jag tog mig hem. the feild, 2manydjs, trentemöller, nick cave o.s.v. var jävligt bra. (Inlägget ändrat av Legoland 2009-07-06 10:25:46)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Det var varmt, så varmt.
Vad hände med Glasvegas egentligen? Officiella sajten säger inget alls om saken. Klart frustrerande avbräck var det iaf.
Vad händer egentligen när mongolider dricker alkohol? De måste ju bli jättekonstiga...
Moderator
2009-07-06 15:26
vad menar du? festivalbloggen på aftonbladet verkar rätt lyriska. fast de krockade ju med faith no more.
Kukens helvete. Jag har blivit lurad. Min indignation över människans ondska och min egen godtrogenhet känner ingen gräns.
Vad händer egentligen när mongolider dricker alkohol? De måste ju bli jättekonstiga...
Det er for vildt! :D
Niceness!
Helt klart spelningsrekord för mig i år. Såg riktigt många band och hoppade över det mesta av camp-hänget. Nackdelen var att fyllan blev lidande, endast koncentrerad till dagverksamhet och de öl man fick i sig mellan/under spelningarna. Men är helt klart nöjd. La Coka Nostra hör till de fetare spelningarna. Landsfadern P31: I fel tält hel ensam och väntade eller?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
haha fan vad jag missat spelningar ser jag nu. aja jag fick se rätt många ändå. Fleet foxes, pet shop boys och uffe var mina tre favoriter!
Uffe en favorit? Det kan ju inte ha varit mer än 1000 pers på oranga och vi var, för att använda hans egna ord, den sämsta publiken någonsin :)