Inför URF -05 !
Kanske "lite" tidigt men lika bra o få igång snacket i tid! Något/Någon önskeband/önskeartist? Prylar och packa ? Låt snacket flöda som man säger ! :D Jah Bless!
-- Mr.L --
Maytones om dom fortfarande turnerar. Nån som vet?
Line 18th..Truez neva stop
black uhuru borde komma dit.. aah iaf michael rose =) haha den här gången ska jag ta med sovsäck och inte bara tält..+ mer pengar.. kjol/shorts.. gick med skit tjocka mjukisar när det va 214851 + grader =/
jo ett tält vore bra och ha med sig i år.. hade inget förra året, och det är inget o rekommendera... sov i en solstol mellan fredagen och lördagen, aj va getingar och myggor sticker en... Skulle vara kul ifall Groundation kom i år, men det kanske är för mycket och hoppas på! Robtheblobb: vet faktiskt inte om dom uppträder fortfarande, letade nyss efter någon turne plan för dom, men hittade ingenting... man kan ju alltid hoppas! :D
-- Mr.L --
ta dit Aba Shanti & Jah Shaka!!
Imperial Sounds ! roxxad av kury
Seeed måste komma! blev skitbesviken i somras =/ och Peps Persson i år skulle inte sitta helt fel... Packa: mer batterier till bandaren! ,mer pengar (ovanligt, näe!), å partytält så man kan få lite jävla skugga =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hade en jäkla tur med vädret, så man ska inte klaga, neb skugga kulle siiya bra! Groundation och ngn stor dancehall artist... tack
(=
skulle vilja se någon som sizzla, capleton, anthony b, jah mason eller liknande, bunny wailer(han lever va?) eller don carlos skulle ju va överfett, groundation vore jävligt tungt... yellowman, pablo moses(ingen aning om han lever) third world(ingen aning där heller:P) o så tycker jag det ska flyttas ut till storvreta igen så man slipepr alla som plankar!
http://www.myspace.com/charlychanter
nån st croix artist vore fint.. annars ser jag mer fram emot summerjams 20 årsjubileum
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Groundation, Black Uhuru och Sizzla vore riktigt grymt. Sen skulle jag gärna se Helt Off. Och Svenska Akademien var så grymma i år att dom gärna får komma tillbaks för mig, även om dom inte släppt något nytt till då.
suniil P19 var du med i vårat tältcamp med millitärtältet?? vid oskar och kricko??
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Junior Reed! Hehe, instämmer med resten av folket. Nu ska jag ha med mig ett stabilare och finare tält. Hoppas på lika mycket sol som i år!
California, knows how to party!
Glömde säga Gentlemen också
LADY SAW OCH MS THING! thnx. det vore fan fint.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
touch P17 nepp, jag var i andra västerås campet vid andra campingen... men jag var med dom på lördagen och festade lite! :D jo gentleman skulle vara hett, seeed skulle vara grymmt kul och se live också! :D
-- Mr.L --
Hangaround
2004-11-08 05:46
suniil v-ås campet på red hill? Micheal Rose vore som sagt kul att se. att införskaffa tills nästa gång: Nytt tält, nytt partytält, ny sovsäck, mer pengar och större vattengevär:D
tech, japp det på red hill :D där var jag.. och jo jävlar så mkt skönare det lär vara med tält och partytält.. då får man lite skugga ialafall...
-- Mr.L --
Black Uhuru vore grymt.. och nån stor dancehall artist, men mest roots! av svenska vill jag se Helt Off, Kalle Baah och Peps..
Gunjah aa fan midnite vore jävligt hett! :D
-- Mr.L --
jag skulle inte säga nej till kultiration.
My mind changes me, I can't change my mind
ngn sa att summerjam har 20 år jubileum! lär nog komma grymt feta artister dit i år kanske..! får se hur långt pengarna räcker :D
(=
jo jag funderar också på summerjam, skulle vara hett..... massa feta artister vad man läst och hört...
-- Mr.L --
Ta dit Ska´L Man från Göteborg!
Något/Någon önskeband/önskeartist? uhhh många! ¨ Prylar och packa? mer polare, mer pengar!
bah. jag tycker det vore trevligt med lite SKA på URF!
Gentleman. På URF vistas det underbara människor. Ni som inte redan varit på festivalen bör besöka den detta år. Jag drog dit ensam i år och skaffade nya vänner, det var lätt värt det. Tack!
Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.
Jah Shaka med sitt ett ljudsystem. Det vore mums.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
GunJah: då samlar vi ihop en trupp och beger oss? :D Västerås gänget på väg till summerjam? Någon som vet vad det kostar osv?
-- Mr.L --
www.summerjam.de suniil P18 Där borde finnas den info du söker..
tuffing tack så mycket :)
-- Mr.L --
suniil Ingen orsak :))
skulle va ballt om dom fick dit Bob Marley
n-town wackers..
SUMMERJAM FESTIVAL 2005 - THE 20th ANNIVERSARY - Fr. 08. - So. 10. Juli 2005
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Ofan kostar det inte mer än så, då är jag på väg. :) Event: jo jag har också suttit o tänkt på det och fan den där bob marley är svår o få till ställena verkar det som? ;)
-- Mr.L --
suniil P18 - fan har du också tänkt på de?
n-town wackers..
event: jo har gjort det och jag kommer inte på en lösning faktiskt... men det ordnar sig väll, han kanske kommer om vi har tur
-- Mr.L --
Morgan Heritage Gentleman Turbulence Black Uhuru Peter Broggs .....
Oink oink will bring the revolution
suniil P18:
såg att han återuppstått i ny skepnad.
han lirar nu tillsammans med "Gudrun Schyman and the sunshine band"
Marley
n-town wackers..
packning: öl, mat, pressening. check.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Event hahahaha jo det låter bra fan, hoppas dom kommer ialafall.
-- Mr.L --
suniil P18 Vi tänder ett ljus och ber varje kväll för att undret ska ske ;)
n-town wackers..
nån av er som kommer ihåg vad campingen hette som låg närmast vid bron??
Skulle vara kul om Bob Marley kom??
öl e bra
SjukOne P0 eh ja? tycker inte du det? ;)
n-town wackers..
önskelista: kingston airforce röda stjärnan krabb eskalator saian supa crew the roots Lady Saw elaphant man Pitbull Buju Banton Killer sound system topaz sound system trinity sound system chords
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tiken Jah Fakoly Ras Mac Bean Chuck Fender Warrior King Groundation för att inte vara som alla andra! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
...Och så vore det väldigt sjysst om Groundation kom dit!
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
Bärs!
eller jag bara skoja!
vore kul å se iration steppas!!
Imperial Sounds ! roxxad av kury