So what du you all think? Lovade heta namn och jag tror ni håller med om att det även blev så. ytterliggare akter tillkommer om ett tag.
mike_red P27 "Om ett tag"? Handrar det om dagar eller timmar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mike_red Ni gjorde inte mig besviken i alla fall. Ser ut att bli grymt i år. En undran bara, är det möjligt att få se Svenska Akademien även i år? Med tanke på hur omtyckta dom är ute i landet så tror jag inte jag är ensam om att vilja ha dom till URF. Speciellt nu när dom släppt nytt album. Deras spelning förra året var ju utan tvekan en av dom bästa under hela festivalen.
grymt som fan! hoppas på warrior king nu i nästa släpp! :) när är nästa släpp förresten? can't get enough of that good stuff..
ahhhh yeaaaaaaaah
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
GRYYYYYMT Jag är nöjd! skulle däremot gärna vilja se Burning Spear....men dom turnerar väl inte??
ras-kri P20 Det räcker med att dra till skåne reggae festival för att se sizzla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja det är helt otroligt. Bra jobbat!
California, knows how to party!
yogurt F17 Jo det tror jag, har sett han och hans band ett par gånger på berns.
Line 18th..Truez neva stop
Spear kommer att göra endast två spelningar i Europa i sommar, 14aug i London och 13aug i Sundance, så gissa om vi har kollat upp möjligheten att få honom till URF den 12aug, men det gick inte tyvärr;)
grymt med cocoa tea! mer sånt!
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Yea, fett najs!!! Ända som fattas nu är Don Carlos!
rök miljövänligt, rök grönt
fan capleton asså.. han e ju inte bra.
JA'SOUNDFESTIVAL
whoppdi whoop. detta år kommer bli grymt ! :D
-- Mr.L --
jag ångrar inte att biljetten inhandlades innan artisterna började släppas. Fullt förtroende. det blir bara bättre och bättre. Tanya Stephens nu också.
My mind changes me, I can't change my mind
åååååh. så jävla grymmt. cocoa tea!
sattsa på 3 dagar till 2006 ;)
(=
shait! Får dom dit groundation också så skippar jag summerjam!!!!
Pack! Pack! Pack!
Nu är Turbulance klar också, tack URF ja älskar er
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
TURBULENCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE
Känns livet hårt?.. använd gillette
haha för mig räcker det för länge sen, men skulle det nu vara så att det kommer mer så tackar jag absolut inte nej :) om ni förstår vad jag menar. Men fan vilken härlig reggae sommar det här kommer bli. :D fridens liljor.
-- Mr.L --
Jag är så sjukt nöjd med line-up:en änsålänge, så jävla sweet!
Oink oink will bring the revolution
ge mig svenska akademien också så är jag heeeeeelt nöjd.... gärna iskariots också förresten.
har nog aldrig varit så här nöjd med artisterna ni lyckats få hit.. längtar!
www.unt.se/musikbloggen
för er som varit på URf många gånger glöm inte bort att gå in på hemsidan och rösta på den artist ni tycker gjort det bästa framträdandet på URF. Alternativen är: Junior Kelly (spelade 2002) Gentleman (spelade 2003) Mighty Dimaonds (spelade 2004) Alpha Blondy (spelade 2004) Chuck Fender (spelade 2004)
Saknar Barrington Levy i den omröstningen. Han tycker jag har varit bäst av dom utländska artisterna i URF.s historia. Andra platsen tar nog Alpha Blondy hem. Av svenska artisterna har Svenska Akadmien varit överlägset bäst. Deras spelning förra året var grymt drag.
jag saknade Max Romeo i omröstningen, han var helt klart bäst!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Emily F16 Det tror jag inte. "Äntligen kan vi presentera den hypade Turbulence the Future, och i och med det är vi klara med det utländska line up ." / URF.se
rök miljövänligt, rök grönt
jag tror nästan jag åker till uppsala i år bara för att hälsa på frugan tanya
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Damn, detta kommer lätt bli sommarens händelse :)
REC #26<br>Team EA-Racing
Jag saknar Max Romeo på årets artistlista, men förutom att han inte är med, så är allting helt perfekt.
-- Mr.L --
Up !! Kom igen nu gott folk, Inte lång tid kvar nu..
-- Mr.L --
Snart, snart så gäller d bara 1mån, 28 dagar, 14 tim o 35 min kvar kommer bli såå feeeett detta år, många bra som saknas, men själv är jag ganska nöjd med gladiators, tanya stephens, turbulens, capleton, cocoa teao så klart my MAN Gentleman Mer solsken åt foket!!!
Mera solsken till folket!!
kommer blir så jävla fett.... perfekt att dom största man saknar från summerjam kommer till urf istället... kan inte bli bättre
Typ, en till gammal goding sen så ere perfekt :D
det lär det finnas... men när släpps det lite svenska artister??????
Yes.. Det kommer bli fett... Eaasy!
California, knows how to party!
Jag skulle aldrig ha klarat av att vänta på och handla min biljett såhär länge efter utländska artistsläppet var klart. Vad väntar ni på som inte har handlat biljett ännu? ni ser ju line-upen! det här kommer bli det fetaste på mkt länge ! One Love.
-- Mr.L --
jag köpte dagen efter det släpptes:)
I år kommer jag & min storebror dit! : ) men.. berätta lite för en vilsen själ som inte vart där förut.. hmm.. snela..?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Najje jag har inte varit där.. då hade jag väl inte frågat? hehe..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
finns väl inte så mycket att berätta.. typ som vilken festival som helst men väldigt mycket bättre.
*..emelie..* F20 oh fan.. första gången för mig oxo;)
läste på Soundclash.se att clash sm ska vara på torsdagen och det är juh hur fett som helst hoppas det stämmer nu bara. fan förra året spran g jag bara fram och tillbaka mellan clashen tror det va iqulah som spela samtidigt... fiii fan va nöjd jafg är mer årets festival
BLESS REGGAE MUSIC