soft med clashen på torsdagen!!
(=
jo clashen skulle sitta fin fint på torsdagen. då hinner man röjja lagom tills fredag och kommande lördagen oh va nice ! blir så förbannat sugen på och åka redan nu! Hur många av er folk ska åka ner redan på torsdagen? *..emelie..* F20: hoppas verkligen det blir ett hejdundrande kalas för dig när du kommer fram, första gången jag var där fastnade jag direkt, ville knappt åka hem. Och nu längtar jag så förbannat! Bara skriva här i forumet ifall det är nått speciellt du undrar över, alltid någon med svar :) Over and out.
-- Mr.L --
Jag åker upp på torsdagen. Det blir en tomhetskänsla efter festivalen.
California, knows how to party!
torsdagen, ja.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Jo torsdagen är bokad, likaså ett tag på onsdagen då man ska packa och dona.
-- Mr.L --
Känns så jävla mysko att läsa om er som ska packa och boka tåg osv, när man själv bara behöver cykla 1 km för att komma dit.
suniil: såpass? haha lika bra att åka dit på måndagen då för att vara heeelt säker på att få plats med tältet ;) nej men seriöst, hur stor risk är det att det blir svårt att få plats om man kommer på torsdag eftermiddag? och ja, jag är novis.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
åk dit en vecka innan istället;)
sodoku: tror det är helt lugnt ifall du åker på torsdag em, kommer nog finnas plats, tror vi från västerås åker upp rätt tidigt ändå så vi har garanterade platser bredvid varandra, vi är ett par stycken som åker så det kan behövas :) Skönt att sitta där och slappa i ("ta i trä") solen och dricka lite alkohol och kolla på folket som kommer..
-- Mr.L --
Davvie: jag vinner, 150m. ^______^
finns det ens bostadshus så nära? :)
Förfesten börjar på torsdagen. Kommer bli mad nice.
I'll be there!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
SKULLE VARA FETT ATT SE I-WAYNE LIVE!!
hoj hoj!!
luddep bor du i ulleråker?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Anthony B klar för URF!!!! Suniil, det här kanske sätter lite liv i tråden:) Big Up!
Märia, nää, city. Festivalen är ju bredvid studenternas.
luddep jo, men SÅ nära är det väl ändå inte...men aja:)
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Förutom Anthony B lanserar URF nu inom dagarna en community på hemsidan, samt att URF fram till festivalen kommer börja droppa ett stort antal svenska akter
Soft med Anthony B.. kommer iofs se honom på summerjam också, men en gång till skadar nog inte.. vet att ni verkar emot att boka samma akter flera år i rad, men jag och många andra hoppas ändå som fan på att svenska akademien kommer. antar att ni redan vet att många vill se dom där
Jag satte vattenpipan i halsen när jag såg det, ball som fan med Anthony B!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
märia, jooo. det är nära. kraschar hemma istället för i nått svettigt tält.
Anthony B YEEAH! Det kommer bli ett maxat uppsala iår asså :D
Pack! Pack! Pack!
precis. såg också att Anthony B var klar. fyfan vilken Line-Up det är i år, sanslöst!
Gött mos på klubba!
jaag och några av dom andra slynorna på slänten ska dit. !
URF det är nästan så att jag vill säga att jag älskar dig. Anthony B ! nu jävlar alltså, årets urf kommer bli helt galet. Väntar nu bara spänt på dom svenska artisterna. Men hur det än blir med dom svenska så är jag övernöjd med årets line-up. En varm aplåd till dom som jobbar med urf från mig ! Keep up the good work Kvinnor och Män.
-- Mr.L --
Nya akter till Uppsala Reggae Festival: Från Jamaica: I´ngel Chanta Fusion Sound Från Sverige: Nazarenes Roots Circus Kung Kodum Bröder Glöder DubaDown DJ Large in session with guests Alladin & Donny Dread + hemlig svensk överasskningsakt !!
nån som vet vem eller vilka hemlig svensk akt är
Det är hemligt.
Pack! Pack! Pack!
köpte biljett idag.
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Nazarenes är chilla som fan Skönt att DJ Large kommer också ! yeah
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Hahaha urf fo SHOOOOOOOOOOOE! SKåningarna lurade dom ignorranta små babylonierna, do u feel skoooowned? :D billigt marknadskrep, undrar hur mycket bonus dom som kom med förslaget fick nu då? :) Fiyah fi evva blaaaaaaaaze!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
det står på sidan att det bara ska vara 1 camping detta året istället för 3! Fast en stor jävla camping tydligen... men hur styr dom upp den campingen då? ska dom hugga ner hela skogen eller?:/ nån som vet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Löjligt att DJ Large och Organism 12 etc. kommer, må jag säga. Wellwell, jag är mer än nöjd med artistutbudet iallafall. :)
Och om man inte får ha glasflaskor på området, betyder det att Corona inte kommer säljas längre? :)
red stripe är glasflaskor och det kommer garanterat säljas.. tror dom syftar mer på campingområdet
Angående glasflaskor så gäller det hela området både camping och festivalområde. Platsen används för fotboll, etc vid andra tider och förra året blev festivalen tvungen att ta bort varenda glasbit som skulle kunna vrit kvar så man gick flera personer och plockade på området för hand i över en vecka efter festivalen. All försäljning på området kommer vara i burkar, pet-flaskor eller i plastglas. Alla glasflaskor som ertappas kommer beslagtagas så ta inte med er glas ihuvudtaget
vilket betyder att det inte blir någon reggaeöl? eller finns dom i burk/plastflaska?
dem finns på burk
Imperial Sounds ! roxxad av kury
Soopa-Fly: håller med där, förstår inte varför dom ska dit, men det lär ju vara någon som vill se dom... dom som vill går dit, resten stannar nånannanstans ? :)
-- Mr.L --
griph, det går ju självklart att ta med sig bong in på campet ifall du nu vill det, vad jag vet så muddrar dom inte alla personer, och gömmer du bongen i tältet (ihop rullat) så har dom ju inte så stor chans att hitta den... Men ett tips, var inte för öppen med sånt på festivalen, det är ju du själv som väljer ifall du vill synas och ha en chans att åka dit eller inte. Tänk före du skriver :)
-- Mr.L --
alltså, vad jag har fattat från förra året så brydde sig inte poliserna sig alls om folket som rökte osv, utan enbart om dom som sålde... tar dom en så måste dom typ ta alla vad jag har fattat ...
((MAAD))
varför dj large? hur reggae är han igentlingen? vill jag se rap går jag på en rap konsert.
Red Motion Music
TonyO Du har helt fel.
alla ni som bor i skåne!!!hur ska ni ta er dit?vad blir billigast?
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
tonyO de e en JÄVLA röj där, speciellt när Roffe och WGB Klicket är där o visar uppsala hur man ska bete sig på en festival!
Tony självklart, och efter kafferepet på lunchen så kör ja i gång halva norden..