God damn!
rök miljövänligt, rök grönt
Haha, helt omöjlig omröstning! :)) Beres såg man ju dock här i Sthlm förut. Men ack, han var grym! Men får nog bli Capleton iaf =)
California, knows how to party!
rösta på capleton!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va nice! hur fan kan beres hammond ligga sist?? :/
Cocoa Tea!
det häer kommre ju bli ett sjukt bra år verkar det som!
http://www.myspace.com/charlychanter
rösta på Morgan Heritage för fan
Imperial Sounds ! roxxad av kury
NEWS Julian Marley är klar för årets URF
Oh Oh Oh !! Julian Marley, niceness! :D
-- Mr.L --
Tråden får ju inte dö =)
hehe Nej det tycker inte jag heller. Dags att liva upp stämningen lite kanske.
-- Mr.L --
ser fram emot de grymt mycke, urf är en så jävla skön festival härlig stämmning och inte allt för stor heller . de e bra
(=
Ett litet tips för tillfället så här den stora löningsdagen för de flesta. Nu säljs enbart biljetter för reducerat pris en vecka till. Från och med nästa onsdag uppgår biljettpriset till fullpriset på 700:- (+ serviceavgift). Idag och fram t.om 31/5 (tisdag) är de 100:- billigare.
Jag har min biljett iaf. ye . ye . ye . allright. ye. ye.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
nytt släpp på onsdag eller?
Ja.. nya artister kommer på onsdag. Det är riktigt tunga namn som kommer dyka upp... håll utkik på hemsidan.
Jah Mason kommer jag är rätt nöjd redan.. Hoppas de verkligen är Tunga namn nu oxo, inga lättviktare här inte!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Vad man anser är tungt eller inte är ganska subjektivt, men jag tror nog att de flesta komma att hålla med mig om att flera av de akter som ni kommer få ta del av på onsdag är "tunga". Om 3 dagar smäller det... folk kommer inte bli besvikna ;)
Inte lång tid kvar alls nu till urf, studenten om mindre en 2 veckor, och sen kommer sommaren med alla dess festivaler och slappa dagar :D Urf är det bästa på listan för i år :)
-- Mr.L --
mike , du verkar säker på din sak!! vad är det ni sitter på ..hehe blir otroligt spännande! ska kirra biljett imon =)
(=
Allright, egentligen är jag rätt nöjd med lineupen hittils, har min biljett och jag är glad, men några fetingar till skulle inte vara helt fel..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
hola! jag ska cykla dit från stockholm. nån som hänkar på eller? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
in_dub jag är hetl säker på in sak. Vi sitter på riktigt bra namn.. ni får veta dessa om 1 + en halv dag ;)
faaan va sugen man blir hoppas det kommer nagra tunga roots artister till, annars ar det riktigt soft att gladiators kommer
Hehe spännande det här då Måste vara fett som fan om han kan vara så säker
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag skulle bli tokig om jag visste så mkt som dig mike_red, jag skulle inte klara av att vänta haha :D blir helt till mig nu såfort jag ser att det är nått som händer i tråden, kanske nån ny artist eller nått. Imorgon är alltså nytt släpp med artister. Hur många 700 kr biljetter är det ni ska/har släppt? Bless!
-- Mr.L --
Handlar inte om att vara tokig ;) .. men visst kan det kännas skumt när man vet, men inte kan/får säga, men det är smällen man får ta om man är med och arbetar med festivalen ;) Det exakta antalet 700:- biljetter som släpps är inte klart. Är inte mitt bord, men har för mig att det släpps omkring 5 tusen stycken 2-dagars och sedan ett antal 1-dagars. Yes.. nya akter på onsdag. Bör få ut dem på hemsidan innan lunch är tanken. Troligen tidigare.
fan nu är man spänd :) hur många akter släpps på onsdag då?
kan säga så här lite hemlighetsfulls.... Mer än 5, men mindre än 10 akter släpps imorgon. PS: idag är sista dagen med reducerat biljettpris, alltså sista dagen att spara 100:- vid köp av URf biljett
Aaaah! Vill veta nu!
cheesus nu kommer jag fan inte heller få mycket sömn i mig
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
inte manga timmar kvar nu....
släpp dom vid tolvslaget! :)
haha fy f*n va drygt att sitta o vänta ! Mike_red hehe jo det är sant, men den smällen är nog värd att ta (?) jag tror nog nästan jag skulle trivas som en festival arrangör :D mellan 5 och 10 st nya artister på gång.. låter jäkligt intressant, skulle vara nice ifall man fick se cocoa tea, capleton & morgan heritage på artistlistan imorgon :D då blir det fira ! :D Nå gott folk, har ni handlat tält osv ? nån som har några tips och bjuda på ifall nån här inne aldrig vart där ?
-- Mr.L --
vart e uppdaterinen, ja orkar inte vänta längre!
(=
artister artister artister !! :D
-- Mr.L --
faaan fett med capleton!!! nu är min sommar fullbordad
whooooooooohaaaaa, fyfan va fet den här festivalen kommer att bli.
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Hoppas Capleton tar me sig David house crew som han gjorde till mondo i sthlm, Moses I, Jah Thunder, Culcha Nox, Military Man..
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
WAAAAAH! Capleton!!!! Cocoa Tea!!!
Jah Tunda är med, men inte hela David House crew. Och det är ju första gången Cocoa Tea sätter sin fot i Norden;)
JAG SLÅR SNART AV MITT TANGENTBORD AV GLÄDJE !!!!
-- Mr.L --