Zoned F11 för att det tar en hel natt att åka tåg från luleå till uppsala
Kommer bli kul som fan. =)
i'll make you disapear like gas in the air...
weeeeee! nu drar det ihop sig =) ..bara några dagar till departure!
Fan va taggad man börjar bli! :)
fan vill oxå känna den där känslan att man är taggad, har tappat det där. lär ju bli så att jag känner det när man väl är där och ser allt folk.. förresten är det massa tyskar som springer runt i stan redan nu.
www.unt.se/musikbloggen
Shit, jag har inte planerat nånting. Har inte en krona heller. Undra om man ska tälta eller sova i bilen. Åker dit helt själv, men väl på plats lär man träffa lite vänner och bekanta. Fantan Mojah ser jag fram emot. Hoppas han får mycket speltid!
Holy Emmanuel I Selassie I JAH RASTAFARI.. Vi får hoppas på ett fett Sizzla Kalonji uppträdande på torsdagskvällen...glöm inte eldkastarna..BLAZE FIRE BLAZE
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
är de nån som vet att de kommer spela nåra artister på onsdag som förra året?
Trodde du ja!
22:15 på torsdag spelar sizzla. står ju på hemsidan.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
yepp, imorgon dras det till uppsala. sitter här med årets flin, kan tänkas bli riiiktigt fett.
Legion=sötast
Kommer dom ta min bärs ifrån mej pga att ja e minderårig när jag ska in på campingen? :S nån som kanske har erfarenhet från föregående år
Förra året var det inte så, men jag vet inte... Har funderat på det själv. Om de skulle göra så skulle hälften av alla festivalbesökare få sin alkohol beslagtagen då man inte får ha systemsprit om man är under 20 år...
One chapter a day
ey vi ses alla :D hälsa på mig om ni ser mig ja kommer ha jamaica jacka som e svart :P hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eru-dum-eller, man vet aldrig, jag är ju lite överallt så kanske är där med.. själv då?
Oj folk börjar åka dit närsomhelst och jag har inte ens bestämt om jag ska ta fredan ledigt från jobbet! What the fuck. ... ..... Är ju en del sköna artister på torsdag som jag inte vill missa. Hm.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Benansio P17 Förra året fick jag inte komma in med spriten jag hade med mig. Antingen gå in utan eller sitta utanför med den sa de då iaf, lär inte va annorlunda i år.
kommunen i Uppsala är cepe så ni vet dom tänkte ta bort Uppsalas största festival för att folk rökte på! va fan! det var 10 000 pers där förra året INTE ETT ENDA BRÅK! tur att dom fick ha kvar den iaf!
hur sent kan man komma till campingen imorgon? är det okej om man kommer dit halv 1? slutar jobbet ganska sent osv.
misstipu - hade du den i flaska då eller? För såvitt jag vet var dom enda reglerna att man inte fick ta in glasflaskor på campningen... vi gick ju in med massa öl o de va ingen som sa nåt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
j0lle Menar du på kvällen? Kanske blir lite svårt att sätta upp tältet i mörkret... :P
One chapter a day
MickMästarn P18 : Nä i en plastflaska. :/ Fast i år slipper jag det i vilket fall som helst.
På tal om det.. Nån som vet vad bärsen kostar inne på området? Lär väl inte va billigt...
Va keligt om allt skulle bli beslagtaget eller man inte får komma in typ =/ aja då får jag väl fråga nån som ser ut å va 20 utanför om han/hon kan ta in dte åt mej mot en öl eller två
jag hade inga problem med att ta in min platta öl förra året, var 17 då..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
precis, samma för mig ... o den jävla ölen på området lär la va för dyr för att de ska vara värt det ens antar jag
YEEEY Hej Vi kommer inte att ha tid att kolla leg på campingen. Inga burkar kommer att beslagtas MVH URF Crew Nu kan alla va lugna och fina
One chapter a day
Zoned F11 Jaa fyfan va gött behöver man inte oroa sig för det :)
nån som vet hur dem brukar ha d me egen alkohol i själva festivalområdet?? om man får ha typ en asstor grogg i plastflaska in till konserterna lr e all egen dryck bannad??
~~~War, Hate & Confusion~~~
Man får inte ta med alkohol in på festivalområdet står det någonstans. Förra året fick jag slänga en och annan ölburk kommer jag ihåg.. Men det gäller alltså bara där konserterna är, inte campingen.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
fast grogg borde ju funka ,.om du blandar ut med tex sprite eller 7 up,.ja om du nu inte kommer att lökta .,men det har jag inte vart med om ,.
csavargo från ruff runkers
Ngn annan som åker med Norrlandskust-tåget nu över natten?
Jajävlar snart smäller det!
fett de ska bli asså! :D ses där då!
Trodde du ja!
bara jag som vaknar upp med halsmandlar the size of tennisbollar så på dan man ska åka??? =/ ..jag tror numer på en högre makt och jag tror den är ond..
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
snart ååker jag, woho.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
min buss går om 6 timmar. wooohoo
fortsättning följer.
T-3h10m för avfärd mot reggae-land. sugen på en öl faktiskt.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Volgobalt: http://www.youtube.com/watch?v=9ySsaZ851 cw&mode=related&search=
Nuff sound sey dem a shottas, Crossfire dem a Sharpshooter... *Echo Minnot*
Varför åker alla idag för? För att få bra platser på camopingen eller bara för att ni är ivriga? :)
Big brother is watching you.
ZasHay det var fullt med folk som kom till uppsala redan igår...även fast campingen inte öppnar förrän idag klockan 18... stadsparken är lilla jamaica! svaret på din fråga får nog bli att folk troligtvis är väldigt ivriga vilket är helt rätt.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Hoppas fan inte campingen är full när man kommer dit imon Haha det hade varit en sjuk stämningssänkare
Jaja alltså in på campingen var det inga problem att ta in alkohol, vet inte vad ni snackar om men jag menade såklart festivalområdet. :)
MickMästarn P18 du kommer att ha fina platser på campingen, den är inte full... misstipu F18 campingen är lugn, men festivalområdet blir det sämre med då de visiterar folk. de har även hårdare konstroll i år. mitt tips är ryggsäck med många filtar/tröjor då de inte hinner kolla igenom väskorna helt. bless!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Någon som behöver bilplats imorgon 0800 från nyköping 100 kr URF tur och retur.
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
ffan va gay ! jävla sverige! då får man va päcket innan man går in då! ses där !! powpowpow!!!! imorn bär d av!!! powpowpow!
~~~War, Hate & Confusion~~~
Jag ska börja gå mot området snart. Igår var det nice med folk överallt på stan och artister lite här och där.
www.unt.se/musikbloggen
GhettoQueen F19 du går inte en meter utan mig!
sizzla var ju för fet! Men han körde ju Nah apologize lite halvt sådär.. TrallFall - möt mig vid coronatältet ikväll :P
www.unt.se/musikbloggen
Instämmer. Sizzla var sjukt bra igår!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!