I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-11 13:26
Sizzla var bra men spelningen var alldeles för lång.

GhettoQueen F19
corona tältet var kul!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-08-11 14:03
TrallFall
Ah mina ben är typ paj idag, sizzlakonsert + en lång promenad till Gottsunda är för mkt för mig. Men men idag är en ny dag! Coronatältet är fett nice haha
www.unt.se/musikbloggen

2006-08-11 14:11
GhettoQueen F19
då kör vi tältet idag igen! jag är den snygga killen!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-08-11 14:26
besviken på att sizzla inte drog simplicity och att han körde jävligt slapp version av praise ye jah.. annars var det riktigt tungt tycker jag.. sen som andra sagt så drar han pull ups för snabbt så man knappt hinner höra vilken låt det är, men det problemet har ju alla dancehallartister.

2006-08-11 14:55
haha sizzla va grym som fan puuuuull up!

nån som sett något i nån tidning eller så?
Pleasant, andra lördagen varje månad!!

2006-08-12 11:53
jobbig camping tycker jag, resten är bra. dock förstår jag inte varför det aldrig är bra skyltat osv? vi snurrade runt i säkert 2 timmar och letade efter campingparkeringen, för att sedan få instruktioner om en plats där vi visst inte fick stå, nåja, vi hittade en trevlig grusplan till slut. burro banton idag hursomhelst, kommer bli powpowpowpowpow!!!
bäst hittils: fantan mojah, lukie d och culture får dela på den
sämst: att clashen inte blev av
roligast: killarna som försökte sälja ett avklippt band till oss haha, eller dom som frågade om vi ville ha båtskjuts in till området för 100 spänn.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2006-08-12 13:10
seeeeeeeed äger både dig och mig!

2006-08-12 13:51
TrallFall Jag tror jag såg dig!
www.unt.se/musikbloggen

2006-08-12 14:13
Jag missade seeed, men av det jag har sett hitills är Don Carlos uppträdande överlägset, vilket var väntat. Mer acapella tack åt folket!

Fast nu återstår IV som kan ta över titeln ;)

2006-08-12 15:57
aa det var tuungt!
PERFECT, GIIIDDIIMANNI!!!! aa fick fan rysningar, fantan mojah, the congos, don carlos aj aj aj! hett hett
- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2006-08-12 17:48
don carlos och the conogos var bäst....synd att jag missade groundation. FAN!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-08-13 01:41
skandaaaaal att burro blev tvungen att ställa in och att jag var för trött för att vara kapabel till att se top cat, fy fan vad jag kunde ha stannat hemma lika gärna..

2006-08-13 02:59
Polisen positiv! Ett litet repotage om URF(ca 3 min in), med en positiv polis, synd att inte alla i den här sketna staden kan acceptera URF.

2006-08-13 03:01
reportage*

2006-08-13 03:56
aa fyfan, ,fanns en as soft reggae snut som kunde schemat utan till,, bara glida över till honom o höra om det var nått man undrade!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-13 03:58
annars var ju en av snubbarna från congos riktigt kunglig, han gled ju runt på festival området o dansade och gav en kramar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-13 05:33
asså jag sitter hos mannen och vi är sköna, chillar på en biba(bärs för allla som inte fattar) jag hopppas alla har haft en bra festival

2006-08-13 05:34
och s¨vare en kill som bad mig hälsa 1o2

2006-08-13 10:32
GhettoQueen F19
snyggt! nu är vi ihop!

2006-08-13 15:50
jävla camping alltså...en gång blev jag bestulen två gånger...

och det jävla kukhuvudet som tog mina pengar och min kamera I MITT TÄLT MEDANS JAG SOV, alla mina fina bilder jag tagit...=(

hoppas han får vad han förtjänar en dag. KÖLHALNING åt allt folk som INTE var där för musiken!

2006-08-13 16:18
vi fick inget stulet även fast iv knapt var vi tältet jah bless för det haha. men pioneers stälde in så jag känner bestulen och tom inuti ändå. fan ladat i månader för att jag skulle få se dem.

annars var ju congos helt klart bäst och watty burnett var grymt kul snubbe också. mycket respekt till legender som inte stanar backestage utna går ut bland fansen.

minus för alla korkade frågor om skinheads och om vi var nazister, fan tänk efter vi är på en jävla roots reggae festival.

sen plus i kanten för den jamiacanska köket som aldrig serverad rätt bestälning eller hade koll på något alls. lär ju lätt äta papabulls mat om han öppnar restaurang. tror vi åt där minst en gång varje dag.

2006-08-13 17:14
nu är jag hemma igen :)
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"

2006-08-13 17:26
minus för svt som gick in i tältet och filmade mig halvnaken när jag sov!
fyfan, får man göra så?
Groupie

2006-08-13 18:50
storpajsarn Folk vet dessvärre inte att det är skillnad på skinheads och nazister.

Dock var jag på Öland Roots och där heilades det friskt av några under en del konserter

2006-08-13 19:00
Yess!

Träffade Watty B ute på stan och senare glidandes runt i publiken.

Trevligare får man leta efter.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2006-08-13 19:12
Don Carlos var så jävla rolig o se på !
O seeed hade grym synkad dans haha
Sen var det också rätt kul o se hur odiskreta civilpoliserna på campingen var
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-08-13 20:04
jag förstår storpajsarn, känner mig bestulen på burro banton fyfan.. var för trött för top cat så det är extra illa att missa dom två man betalade 800 spänn för..
sen var det verkligen inget fel på varken congos eller don carlos!

2006-08-13 21:57
storpajsarn

minus för alla korkade frågor om skinheads och om vi var nazister, fan tänk efter vi är på en jävla roots reggae festival.

då va det säkert du med den snygga kompisen..

2006-08-13 22:01
hur menar du vi var alla tre skit snygga i alla fal skinsen. sen hängde vi med lite annat folk men det var inte ens i närheten av så snygga som vi var.

2006-08-13 22:08
hehe.. jo men visst.. tyvärr har jag inget minne av just dig efter att ha kollat på din pres.bild (inge illa menat:)) så tjaa.. öh, vet inte vart jag vill komma med det här..

2006-08-13 22:23
vi gick runt och såg ut som skinsens svar på bröderna dalton. vi var 3 st och två hade kepps.

fans två bond skins till men det var riktigt keffon med jätte stora ska patches som av någon anledning skulle mucka med oss.

menar känns inte som rätt plats att spöa på varndra på. fan gå whit the flow retardo. han anklagade oss för att skyda crustare m.m. kommer inte i håg hälften av allt det där rakade pajasen kläkte ut sig innan han lunkade i väg.

2006-08-13 22:45
aa men då va det er jag såg :)

jag tänkte mer att ni såg fräscha ut med er klädsel.. för vissa som klär sig som er ser lite skabbiga ut.. men ni såg cleana ut.. plus att ni hade utseendet..

2006-08-13 22:52
kände mig dock fet gubbe efter som jag är 23 och det andra två bland annat ultravåld här på whoa är 18 barre.

2006-08-13 22:55
men vi är mer uppstyrda i vanliga fal, vi kändes oss lite festival sugig i ostrukta grejer och massa skuma fel val av kläder. men det är festival så lite får man gå ner sig. kan ju inte ha med sig byxpressar och i packningen dock hade vi med oss både skogkräm och putts utrustning för våra skor. sammt att alla nog hade fler skjorter än det var festival dagar.

2006-08-13 22:57
är det fashiontävling på g eller?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-08-13 23:26
japp, allitd

2006-08-14 00:04
vi satt och var lite halv rakiga men ingen värkade ha någon koll ändå.

2006-08-14 00:59
å han utan keps.. så söt..

2006-08-14 01:00
hjäälp.. lila band.. nåja..

2006-08-14 01:08
haha, ska jag säga till kaspar, att han har hiphop grupies.

2006-08-14 01:09
japp han var ända av oss som inte var över. kan få dr dubwisser i stälet han säljer jag biligt. han är dock hälften så lång om kaspar.

2006-08-14 01:33
hahaha..

du e fan lite rolig du.. jag behåller den där kaspar som ett fint festivalögongodisminne.

2006-08-14 10:50
bra det för han är upptagen

2006-08-14 11:15
Hemma igen,, ÅGREN är ordet efter det här året. Var det någon som blev bustad av 5-0 när dom freebasade hela bron vid typ 7 tiden på fredag kvällen? Jag hade inte blazat och fick gå och pissa ändå. Och på söndag morgonen var det som det brukar. Snorungarna som drar räder i folks tält medan man ligger och sover. Blev av med 2 par skor och fick gå barfota hem. Så jävla keff. Tråkiga tattare som baxxar skor eller? Mina favoritsneakers och Iverson hoopsen. Någon som vet när arrangörerna öppnade stängslet runt om? Om det var tidigt är det ju bara för obehöriga att glida in och baxxa. Annars var det som vanligt. Grymma artister och kasst arrangerat..

out
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis!
One Love, JahBless&Peace

2006-08-14 11:37
fan ta med dig sånt ingen vill baxxa, menar ingen tog något ur vårat tält.vem vill ha mina svetig ben sherman eller gamla frukter. tips till nästa år det genom söker inte era frukt påsar!

2006-08-14 11:40
jah d verkar va lite idiotiskt o ta me siog sånt. sov me skorna på ! o spotta i tältet o smusta ner skiten så klarar den nog sig!
~~~War, Hate & Confusion~~~

2006-08-14 11:53
vi hade spyor runt våra tält och jag sov med skorna på och inget försvan för mig.

2006-08-14 12:40
Nån va inne i vårt tält och rackade all bira och tre damlinnen.
Låg i tältet i lördagsnatt och var fett förkyld så jag hörde vakter som snackade om rån, misshandel osv. Tjejer som gråtandes pratade med vaketrna om hur livrädda de var för att röra sig på campingen.
Det är synd att sista natten alltid ska vara så jävla keff.
Folk blir helt mångalna, trodde alltid att reggae hade men fred och kärlek att göra, men tydligen inte här.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2006-08-14 13:55
fisherman, tror iofs att dom flesta som betedde sig så inte kom dit för festivalen tyvärr
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-08-14 15:12
Greenpeace. tar man med sina favo skor till en festival förtjänar man o få dom snodda.
man tar med slit o släng kläder det e FESTIVAL inge nfucking catwalk.
24/7 always keepin it.