kommer bli kalas.. hoppas på väder
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Spyder: Yes, förra året var ju stundtals lite i kallaste laget, men det blev ju sjukt bra. Enda konserten som regnade bort vad jag minns var Tanya Stephens.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Felici-JAH Vadå för festivalbussar? Var går dom ifrån då?
Kommer man kunna köpa skivor där?
19 days to go =D
http://Soldjah.blogg.se/
mike_red Kan ni inte fixa dit Sanchez?
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Uselt att det inte finns något program för de tre dagarna på hemsidan så man ser vilka artister som spelar vilken dag. Känns som man måste köpa 3-dagars nu för att vara säker på att se det man vill se. Någon som vet nåt?
Skäms du inte?
Ultra P22 Mike_red har skrivit i forumet på URF:s hemsida att spelschema ska komma ut den här veckan
peace, love & unity
Rhetoric P21 Tack! Fast det gick ju inga från malmö eller södra delen av Sverige, dåligt =(
JAG SKA TILL URF! WHOOOHOOW!
Hangaround
2006-07-26 23:33
Jag ska dit!=)..hoppas pa 04:as vader med 03:s minnesluckor:D
värsta whoaträffen det kommer att bli där borta
Uppsala Reggae Festival & Orangebar presenterar Official URF Warmup Week.
Kom och var med på den officiella uppvärmningen inför årets festival.
Fre 4/8:
Papa Bull / Ambassador Sound (Sthlm/Uppsala)
Lör 5/8:
Meditative Sounds (Uppsala)
King Solomon Hi Power (Uppsala)
Uppright Sound (Uppsala)
Må 7/8:
Club Rub-A-Dub (från ÖG, Uppsala)
Ti 8/8:
Uppright Sound (Uppsala)
On 9/8:
Fast Forward feat. Joey Fever (Sthlm)
Allt detta på Orangebar, Svarbäcksgatan 29, Uppsala.
Kvällstid.
Uppsala Reggae Festival:
http://www.uppsalareggaefestival.se Oranebar:
www.orangeuppsala.se Medtitative Sounds:
www.meditativesounds.com Uppright Sound:
www.freewebs.com
Vi hade whoa camp förra året ju, är det någom mer än jag och boogey som ska komma på det i år eller? Jag skrev nåt om det typ 500 inlägg upp..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
någon*
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
ey... nån som vet hela dealen med det här med brajjamajjorna ??? kommer det va festivalfolk som tar in folk för drogprover ? eller e det snuten som har snabbkontroller för å slippa ta in folk till stationen ?
track10 P23 det är snutens snabbkontroll,
csavargo från ruff runkers
brajjamajorna skrämmer skiten ur mig
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
ja camp whoa, kommer glida runt med en flagga, sen slår vi oss alla ner på same place.. eller inte fan vad full jag är
scientist hahaha:P fan bara 11 dagar kvar nu..=) hur många ska åka dit den 9e o få bra camping plats?
alla
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag ska dit dåå med mina homies!
weahee köpte biljett idag, ska bli kul! synd som fan med campingen bara..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
om man ska boka biljettjävlel i veckan då. Måste ju softa ner i Uppsala.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
asså, har det kommit nåt spelschema än? ja har inte sett nåt iallafall!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
några galna gotlänngar som tänker dyka upp iår??
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
Om det är någon som är intresserad av att samåka bil så har jag och en kompis 3 platser över i bilen. Vi startar i Sundsvall på onsdagen.
Läs mer
One chapter a day
okej. nu närmar det soig och som vanligt så har jag planerat noll. vilka datum är det? och vilka dagar infaller soig dom datumen på? vad ska man se, vilka ska dit osv osv? haha Är det någon som vill ta hand om mig? haha
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Iration steppas oxå...aah fet line up..kommer inte kunna motstå uppsala i år heller...någon som har en biljett att sälja lite billigare än 700? hehe
Glitch F19 kolla hemsidan kanske? vad du ska se är väl upp till dig själv, vilka du tycker är bäst. och om du inte ens hört talas om något av banden kanske du borde fundera över om det är värt att gå.
Är det någon som har koll på ett program och var hittar man det i sånt fall? vilka artister spelar vilka dagar!?! Kollade sidan men hittade inget(eller så e jag helt ute å snurrar) frid/moe
"Lift Up Your Head & Hold It Up High"
Det roliga är att säkert 90 procent av artisterna kommer röka, haha. grundation 'n' don carlos <3
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
preliminärt spelschema http://www.uppsalareggaefestival.se/fest ival/spelSchema.php
ser bra ut! men synd att burru banton inte får köra på stora scenen. . han hade gärna fått byta plats med thomas gylling om jag fick bestämma.
är det bara jag som inte ser akademin på spelschemat?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Om någon skulle vilja ha en biljett så har ja en till salu..
SA= svenska akademien antar jag Bara jag som inte gillar att Israel Vibration är samtidigt som akademien? :(
jepp bara du !!! =) go israel vibrations !
~~~War, Hate & Confusion~~~
Skivsamlare
2006-08-01 09:27
Benansio Förmodligen. Svenska Akademien är ett av Sveriges mest turnéflitigaste band, så du kommer att kunna se dem snart igen -om du nu inte sett dem innan. Ta tillfället i akt och se Israel Vibrations.
Yes! In Concert — For the love of music
svårt när akademien och isreal vibrations spelar samtidigt.. har sett båda banden tidigare, men svenska akademien har ju ganska mkt nytt material som jag inte har hört live, å andra sidan igen så är ju chansen att man får se dom senare i år ganska mkt större med tanke på att dom turnerar vilt i sverige.
Skivsamlare
2006-08-01 19:20
Dags att uppdatera artistlistan?
Yes! In Concert — For the love of music
chansen är ganska liten att ni får se Akademien mer i år för planen e att göra nya låtar för ny platta...
www.swingkids.se