I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-14 15:44
shit, rån och misshandel? såg inte skymten av nåt sånt på campingen. Jag kände bara irie vibes även sista natten. Big up till de som fixa ett litet sound eller nåt på campingen sista natten och spelade hiphop, magic system, bob marley mm

2006-08-14 21:01
Ja, självklart var det onödigt att ta med mina favvo sneakers. Men dom såg ju rätt rackiga ut när dom blev baxxade också. Tycker ändå att det är själva grejjen att glida in i folks tält medan dom är där är så jävla obehaglig. Och tattig för den delen skull. Men jag får la haffa nya sneakers. Inte mer med det. Synd som någon sa att folk blir helt vilda sista natten och inte håller upp den fredliga och kärleksfulla stämningen. Neeej, inför 20 års åldersgräns och bannlys alla kickers ungar så slipper vi allt med våldsamheter och stölder. till 90% i alla fall.
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis!
One Love, JahBless&Peace

2006-08-15 02:21
åh urf var den bästa festivalen i sommar!!

2006-08-15 12:03
jag var livrdd för att nån skulle sno min ipod.
hade halvpanik hela festivalen men inget hände, TACK!!! jag visste vl att ni hade nått gott i er;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-15 12:13
varför ta med en ipod på festival?? höjden av dumhet