Akademin spelar väl på malmöfestivalen iaf?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÅH LÄNGTAR TILL URF! snart bär det av!!!
Ja det stämmer och det är absolut sista spelningen i sverige i sommar... 19 aug på stora scen på stortorget typ kl 22oo
www.swingkids.se
så nice spelschema asså! jag hinner se precis alla banden jag velat se förutom första timmen av trojan sounds!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
bra spelschema förutom att morgan heritage krockar med burru banton
Ni som drar dit, supporta Västerås punx och kolla in Bombshell Rocks! Goa gubbar det där! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Yess Har nu fått bekrfäftat att Watty B spelar med Congos. Nice. Är så jävla på inför festivalen. Alla band man drömt om alla dessa år kommer nu!!!
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
trodde verkligen sizzla skulle avsluta hela festivalen, men det e fett nice spelschema ändå.
www.unt.se/musikbloggen
hittar inte Gyptian längre???
jag ser fram emot festivalen som fan, men måste också påpeka att FEM akter (däribland Fantan Mojah och Perfect) delar på 75 minuter mitt på dagen? kanske var naiv som hoppades att Fantan skulle vara ett av flaggskeppen.. utöver det är det bara ladd! (pepp, alltså.)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Crill-Oh P23 Jag la också märke till det. För mig är det en stor gåta, men var det inte lite samma stuk senast med Lutan Fyah, Turbulence o co, eller har jag fel?
Vogobalt-235> jag vet faktiskt inte, min URF-oskuld tas i år.. men jag såg Lutan, Turbulence och Chezidek i våras, då var de tre akter som fick säkert minst två timmar att dela på. tro inte att jag klagar, jag är fett glad att Fantan & co kommer, men oroas att det ska bli stressigt och unsatisfying (otillfredsställande?).
Jo, Lutan Fyah, Chezidek och Turbulence var ju "Xterminator Showcase", och tiden de delade på var inte särskilt lång.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Crill-Oh P23 Jag kollade sidan nu, o tiden är ändrad! 15.30 - 17.15, en halvtimme längre.
aaah det är alltså... 105 minuter! getting there.. hehe kan passa på att fråga: hur långt är det till festivalområdet från centrala Uppsala? jag har läst vägbeskrivningen och så, men eftersom jag inte hittar i UA säger det mig inte så mycket. jag kommer låna en centralt belägen lägenhet och undrar om det är promenadvänligt avstånd...?
Crill-Oh: Ja det är promenadavstånd. Tar max 10 min att gå från centrala uppsala. Vägbeskrivningen på deras hemsida: "Om du kommer med tåget ta gatan rakt fram från stationstrappan, Bangårdsgatan, ända ner till Fyrisån. Sväng där till vänster på Östra Ågatan, och svängsedan direkt till höger på första bron (Islandsbron), gå över bron och sväng direkt till vänster, in genomportalen till Stadsparken. Följ grusgången rakt framlängs ån, förbi först Parksnäckan (en instaketad liten utomhusscen), sedan Studenternas Idrottsplats. Sedan följer du ån vidare förbi minigolfbanan, så kommer du direkt fram till festivalområdet. Exakt var entren, ackreditering och ingångar befinner sig kommer ut på sidan i ett senare skede." Lycka till!
tack Iceman! det lär ju bara vara att följa folket. fan va nice! då har man porslinstoalett och dusch inom räckhåll =)
davvie P19 haha åh nej. jag vet vad du tänker; "åh nej, en sån där som har noll koll och tycker att dte verkar coolt med festival" det blir tredje eller fjärde året för mig och självklart så har jag koll på vad jag vill se men ibland så kan man bli tipsad om saker man inte hört förut. men nu har jag koll på det mesta, har knappt haft en dator på 2månader:)
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
5 dagar kvar till campingen öppnar / 6 dagar kvar till festivalstart =D
http://Soldjah.blogg.se/
Det verkar som om de flesta helt inte bryr sig om rootsreggaen nu för tiden. Är det så? Har inte sett någon prata om de gamla mästarna.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Det är just för att det är de gamla mästarna. I regel står de bara där, och de har varit med så länge att låtarna sitter så bra att de lika gärna kunde köra playback. Det är lite småtrevligt att kolla på. Kul att ha sett dem, och alltid trevligt att chilla i gräset till lite bra musik.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Jag är ytterst tveksam till att t.ex. The Congos kommer vara det bästa man sett rent konsertmässigt, men att kunna säga att man sett de live är värt biljettpriset några gånger om.
You want lobster I'm thinking Burger King
pioneeeeeeeeeeeers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
~~~War, Hate & Confusion~~~
Varför är akademien och israel vibration samtidigt???!? :'''(
go with the floooow
SA & IV måste va den skummaste dubbelbokningen på länge =S
överskattar inte ni SA en smula nu?
www.unt.se/musikbloggen
GhettoQueen: Håller helt klart med! Svenska akademin spelar ju titt som tätt
GhettoQueen: eller hur,, ,,IV är IV och det skall inte behövas tänkas två gånger på vilka man ska se.
Empress
vad jobbigt att campingen öppnar så sent för då måste man gå runt i uppsala och bära runt på sin tunga packning...
lås i packningen på tågstation. funkar.
när öppnar campet?
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
campingen öppnar 18.00 på onsdagen har jag för mig.. fan snart åker man dit asså=)
fantan mojah tidigast på fredagen ?? miss
Oj jävlar öppnar den 18.00, det var sent
Snart ska bältet av och handskarna läggas på hyllan; imorgon bär det av till Uppsala. Just nu känns det jävligt bra att man har sitt eget där uppe. Kommer bli en seg biltur från Göteborg dock..
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
Hokke P20: Kommer du va där i år?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fet booo på 140 spänn per skalle för Campingen!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
yeeeah URF!
I´m feeling drunk but im sober..
1 days to
Hoppas det blir kul, missa absolut inte The Congos, sag dom i Lordags i Belgium. Kanon. Big up Yared! Bless.
Nuff sound sey dem a shottas, Crossfire dem a Sharpshooter... *Echo Minnot*
imorrn åker vi med tåååget till URF!:D:D
Sharpshooter P35 Vad körde Congos för låtset? Mycket från Heart of the congos?
Varför åker folk imorrn om dom inte öppnar campingen förrän onsdag?
One chapter a day
bestämde nyss att ja ska dit, så, see ya there!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jag ser verkligen fram emot denna festival! kommer bli så himla coolt! :D
go with the floooow
synd att jonk knullade oss i arslet typ men jaja vaskamangöra
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
drar upp med morsan för att sen i sthlm möta upp nåra polare,ska nåra från gbg åka tåg?
Empress
åker på onsdag fan.. orka åka tidigare o campa utanför eller någon sån shieeet